  • Data: 2014-05-31 10:27:54
    Temat: Re: zobaczcie jak ludzie sa naiwni
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 29 May 2014 22:28:21 +0200, ACMM-033 napisał(a):
    > Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    [zx81]
    > Ano tak... choć teoretycznie nie do końca sprzecznie.

    > Więc teoretycznie, program mógł sobie sam nasrać do kodu i jeszcze to
    > wykonać?

    A to zawsze, ale ja nie o tym. Duzy (500-900B) program nie zostawial
    miejsce na wyswietlanie wiekszej ilosci tekstu.

    > Pozostaje zmodyfikować program wewnętrzny, aby rozszerzyć te możliwości,

    Nie da sie, to hardwareowo.
    Bardzo sprytnie wykorzystano tam procesor do pobierania danych do
    wyswietlania.

> [...]
    > się DUŻO większy. Może proporcje rozmiarów mi namąciły, rozmiary jakie
    > znalazłem w necie, to dla ZX81 wysokość 40 mm, czyli więcej niż Spektrum -
    > 30 mm, głębokość, czyli przód-tył, to dla ZX81 167 mm, czyli znów więcej,
    > niż S., szerokość - no, prawie kwadrat, więc spodziewam się, że ZX81 będzie
    > mieć "na oko" 150 - 160 mm, nie znalazłem dokładnego rozmiaru, ale tu już
    > Spektruś wygrywa - 233 mm. Ciężarem wygrywa S - ~552g, wobec ~350g ZX81...
    > Tyle znalazłem na temat rozmiarów.
    > Możliwe, żebym na swoje oczy widział jakiegoś pomniejszonego klona? Bo to

    Jak to mowia "a reke, wyrobiona od lopaty, mial jak bochen chleba" :-)

    J.