  • 31. Data: 2012-01-01 14:44:12
    Temat: Re: znowu pijany skurwysyn
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 01 Jan 2012 12:08:47 +0100, ToMasz napisał(a):
> [...]
    agedia-na-pomorzu-pijany-wjechal-w-5-osobowa-rodzine
    ,1741015

    > dobra. pijany czy nie, pms albo nie, żyć trzeba, sprawców karać. W
    > nawiązaniu do ostatnich oszczędności w łaskawie leczącej nas służbie
    > zdrowia zapytuje: czy są szanse aby sprawca poniósł koszty leczenia a
    > nie my wszyscy?

    Jutro ty mozesz spowodowac podobny wypadek.
    Chcesz zaplacic sam, wolisz zeby my wszyscy, czy sie ubezpieczysz ? :-)

    > PS przekonajcie mnie że to zły pomysł, bo nie umiem znieść sytuacji w
    > której 90% polaków narzeka a nikt nie proponuje logicznych i
    > jednocześnie ekonomicznych rozwiązań.

    Przeciez sa - bedzie regres.

    J.

  • 32. Data: 2012-01-01 14:50:15
    Od: to <t...@i...pl>

    begin J.F.

    > Jutro ty mozesz spowodowac podobny wypadek. Chcesz zaplacic sam, wolisz
    > zeby my wszyscy, czy sie ubezpieczysz ? :-)

    On jest pewnie z tym, co uważają, że im się to zdarzyć nie może. :>

  • 33. Data: 2012-01-01 15:16:40
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 01.01.2012 14:00, marcin pisze:

    > podaj przepis na realne scianiecie kasy z np bezrobotnego

    a co ja wcześniej napisałem? 90% będzie ryja darło a nikt nic nie zrobi.
    ja proponuję aby osadzeni zarabiali na siebie. Nie dadzą rady? nie
    wychodzą. Przez jakiś czas ten system będzie wymagał dofinansowania, ale
    jak naprawdę się okaże że facio miał rok, a odsiedział 7, to bardzo
    szybko będą się garnąć do pracy.

    czyli w odpowiedzi na Twoje pytanie: do więzienia za długi. Do więzienia
    w którym odrzucenie pracy równa się dożywocie. Jak myślisz, znajdzie
    pracę na wolności? ja myślę że błyskawicznie.
    ToMasz

  • 34. Data: 2012-01-01 15:23:24
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 01.01.2012 14:50, to pisze:
    > begin J.F.

    > On jest pewnie z tym, co uważają, że im się to zdarzyć nie może. :>

    nie. ja jestem tym który ma zniżki przez 22 lata i zero kolizji z mojej
    szkody, naście kolizji ze strony innych. Pisaliśmy już o tym ze stałymi
    bywalcami tej grupy. Ubezpieczenie musi być. Ubezpieczyciel musi ponieść
    ryzyko. Ale prawo (lub inne przepisy) nie pozwala na elastyczne warunki.
    Czyli na przykład: jestem nowym kierowcom, ale chcę mało płacić OC wiec
    biorę na siebie współudział w szkodach. Ja biorąc pod uwagę swój staż za
    kółkiem chętnie bym na to poszedł. A teraz weź pod uwagę że moja matka
    też ma _zero_ szkód, a jeździ ze 40 lat.....
    Sąsiad ma prawko parę lat i co roku stłuczka. Płaci stawkę OC wyższą niż
    ja, o.... mniej niż 1% wyrządzonych szkód.
    ToMasz

  • 35. Data: 2012-01-01 15:26:04
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > czyli w odpowiedzi na Twoje pytanie: do więzienia za długi. Do więzienia
    > w którym odrzucenie pracy równa się dożywocie. Jak myślisz, znajdzie
    > pracę na wolności? ja myślę że błyskawicznie.

    pracy w tym kraju nie ma dla zwyklych ludzi, a ty wymagasz by byla dla
    skazancow?
    dobrze sie czujesz?

  • 36. Data: 2012-01-01 15:43:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 01 Jan 2012 15:23:24 +0100, ToMasz napisał(a):
> [...]
    > Czyli na przykład: jestem nowym kierowcom, ale chcę mało płacić OC wiec
    > biorę na siebie współudział w szkodach. Ja biorąc pod uwagę swój staż za

    Ale w jakiej wysokosci ? Bo ja owszem, moge zaplacic powiedzmy do 5 tys zl,
    ale jak ci przyjdzie zaplacic 5 osobom po 100 tys i jeszcze po 2000 renty
    co miesiac, to nadal chetnie pojdziesz ?
    A przeciez mozesz po takim wypadku nie zyc, albo sam wymagac renty ..

    > A teraz weź pod uwagę że moja matka
    > też ma _zero_ szkód, a jeździ ze 40 lat...

    Co nie znaczy ze jutro nie spowoduje wypadku.

    > Sąsiad ma prawko parę lat i co roku stłuczka. Płaci stawkę OC wyższą niż
    > ja, o.... mniej niż 1% wyrządzonych szkód.

    No coz,chyba nie ma problemu zebys mial 60% znizki, a on np 50% zwyzki.
    Przepisy juz chyba zreszta nie nakladaja ograniczen.
    Ty zaplacisz 400, on 1500zl - szkod juz narobil na 100 tys ?

    J.

  • 37. Data: 2012-01-01 15:49:45
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Andy Niwiński" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Zastanowić to ty się powinieneś. To nie jest twoja pierwsza i jedyna
    > debilna odzywka. Wykazujesz objawy typowego trolla - odezwać się tylko po
    > to, żeby zaistnieć i najlepiej jak tylko się da na maxa kretyńsko.

    przecież on to robi specjalnie, już sam jego wątek z pytaniem o to kto jest
    największym trollem grupy daje powody myśleć, że to jest jego cel istnienia
    na grupie..

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 38. Data: 2012-01-01 15:51:43
    Od: to <t...@i...pl>

    begin ToMasz

> [...]
    > w którym odrzucenie pracy równa się dożywocie. Jak myślisz, znajdzie
    > pracę na wolności? ja myślę że błyskawicznie.

    Czytać się nie da tych bzdur...

  • 39. Data: 2012-01-01 15:55:14
    Od: to <t...@i...pl>

    begin ToMasz

    > nie. ja jestem tym który ma zniżki przez 22 lata i zero kolizji z mojej
    > szkody,

    A za rok możesz być tym, który ma prawko 23 lata i 3 kolizje ze swojej
    winy.

    > Czyli na przykład: jestem nowym kierowcom, ale chcę mało płacić OC wiec
    > biorę na siebie współudział w szkodach.

    To jest właśnie to, czego nie pojmujesz. Po pierwsze korzystaliby z tej
    opcji głównie ci, których zwyczajnie nie stać na OC, więc tym bardziej
    nie da się z nich ściągnąć żadnego odszkodowania w wysokości jego
    wielokrotności. Po drugie na drodze nie powinny panować zasady w stylu --
    im droższe auto, tym większe pierwszeństwo, a do tego ten idiotyczny
    pomysł się defacto sprowadza.

  • 40. Data: 2012-01-01 16:10:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-01 15:55, to pisze:
> [...]
    >
    > To jest właśnie to, czego nie pojmujesz. Po pierwsze korzystaliby z tej
    > opcji głównie ci, których zwyczajnie nie stać na OC, więc tym bardziej

    Nie tak by to działało. Niższe OC przy współudziale dostawaliby ci,
    którzy potrafili by wykazać przed ubezpieczycielem, że faktycznie są w
    stanie partycypować w szkodach. Czyli: oświadczenia majątkowe, PITy,
    opinie bankowe itp. itd.

> [...]
    > wielokrotności. Po drugie na drodze nie powinny panować zasady w stylu --
    > im droższe auto, tym większe pierwszeństwo, a do tego ten idiotyczny

    Tego też nie rozumiem. Zresztą stoi to w sprzeczności ze wcześniejszym
    (o wykupowaniu takiego ubezpieczenia przez najbiedniejszych).

    --
    Liwiusz