  • Data: 2012-01-03 10:30:56
    Temat: Re: znowu pijany skurwysyn
    Od: Stanislaw Polak <p...@R...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.01.2012 09:59, Stanislaw Polak pisze:
> [...]
    agedia-na-pomorzu-pijany-wjechal-w-5-osobowa-rodzine
    ,1741015

    > Według prokuratury:
    > "umyślne naruszenia zasad bezpieczeństwa w ruchu drogowym poprzez

    Małe uzupełnienie tego co napisałem wcześniej, cytat ze strony
    http://trojmiasto.gazeta.pl/trojmiasto/1,35612,10899
    125,Areszt_dla_kierowcy__ktory_zabil_chlopca_w_Stras
    zynie.html:

    "Udało nam się dowiedzieć, że podczas przesłuchania W. przyznał się
    tylko do części zarzutów. Wyjaśnił, że wypił alkohol około dwóch godzin
    przed wypadkiem, ale stwierdził, że jechał z prawidłową prędkością: "Nie
    rozpędzałem się na moście (). Z przeciwka jechał samochód, który był za
    blisko środka jezdni, więc skręciłem w prawo, a wtedy moje auto odbiło
    się od wysepki i wyjechało na chodnik". Przeczą temu jednak zeznania
    świadków, czyli innych kierowców i pieszych, którzy byli w pobliżu.
    Twierdzą, że alfa romeo jechał z bardzo dużą prędkością (bliższej mu
    było do 100 km/h niż dozwolonej "pięćdziesiątki"), chwilę wcześniej
    wyprzedzał inne auto, a na wysokości wysepki wpadł w poślizg.

    Od policjantów dowiedzieliśmy się, że Przemysław W. to znany pirat
    drogowy. Był wielokrotnie zatrzymywany przez funkcjonariuszy z drogówki,
    a pięć razy został ukarany za przekroczenie prędkości. Trzy razy
    otrzymał za to mandat, a dwa razy odmówił przyjęcia go i został ukarany
    grzywną przez sąd."