  • Data: 2019-11-09 15:14:09
    Temat: Re: znów lemingi
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.11.2019 o 14:59, Budzik pisze:

    > Nie wiedziałem. kiedy przegladałem kiedys te zestawy zastanawiajac sie
    > nad montazem przedniego to zawsze widziałem takie które działały przy
    > nacisnietym stopie co wydawało mi sie dosc mało przydatne.

    Ja zakładam takie właśnie. Mam automat, to nawet niezłe, bo jak puścisz
    hamulec to będzie piskać zanim komuś w d4 wjedziesz;)

    > Pytam tego kto o tym pisze, myslałem ze skoro wiesz ze cos takiego sie
    > dzieje to wiesz równeiż dlaczego.
    > Jazda na zderzaku rzeczywiście moze byc przyczyna...

    Nie wiem - logika niektórych jest niezbadana. Ale tak jak napisałem -
    podejrzewam, że nie da się wtedy jechać na zderzaku innemu tirowi. Nie
    ogarniesz. Raz muszą innemu na dupie siedzieć, żeby na paliwie
    oszczędzić, raz muszą wyprzedzać, bo jedzie o 2km/h wolniej...

    --
    Shrek