-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-2.dfn.de!n
ews.dfn.de!news.uni-stuttgart.de!news.unit0.net!news.mixmin.net!aioe.org!.POSTE
D.nyPK7k8oeDafdNpooDsxZQ.user.gioia.aioe.org!not-for-mail
From: Mateusz Viste <m...@x...invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: znow lemingi
Date: Thu, 7 Nov 2019 11:31:56 +0100
Organization: . . .
Lines: 35
Message-ID: <20191107113156.4e023bba@mateusz>
References: <1...@i...dyndns.org.invalid.191106.invalid>
<5dc338b8$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>
<qq0g8v$584$1@dont-email.me> <qq0jd9$l48$1@dont-email.me>
<qq0p2j$1ooo$1@gioia.aioe.org>
NNTP-Posting-Host: nyPK7k8oeDafdNpooDsxZQ.user.gioia.aioe.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Complaints-To: a...@a...org
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.9.2
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2665471
[ ukryj nagłówki ]2019-11-07 o 10:44 +0100, Poldek napisał:
> Np. wychylić się do przodu na siedzeniu, spojrzeć w lusterko, które
> wiele TIRów ma do tego celu.
Ano powinien. Widocznie kierowca-zombie. U TIRowców to się zdarza
przerażająco często - z różnych powodów, m.in. przez często nieludzkie
warunki pracy (choć w żaden sposób nie jest to usprawiedliwienie). No i
przede wszystkim powinien był zatrzymać się w taki sposób, aby mieć
pełną widoczność na pasy.
Ciekawe, czy CWEB zadziałałoby w takiej sytuacji...
https://www.youtube.com/watch?v=LBT3tB_AQQA
To technologia, która powinna stać się obowiązkowa w pojazdach zarówno
ciężarowych jak i osobowych. Co prawda dwa lata temu Volvo podawało, że
"[CWEB] does not currently trigger on pedestrians", ale być może od
tego czasu się rozwinęło. W osobówkach najwyraźniej działa:
https://youtu.be/MLW4ATtPPKw?t=20
Nie wiem czy poniżej zareagował CWEB czy kierowca, ale niezależnie od
tego system hamowania w TIRach Volvo jest zachwycająco sprawny (pewnie
bez ładunku, no i miał pod górkę, ale jednak):
https://www.youtube.com/watch?v=P-giC24SxwE
Mateusz
Następne wpisy z tego wątku
- 07.11.19 12:23 ąćęłńóśźż
- 07.11.19 12:45 RoMan Mandziejewicz
- 07.11.19 12:48 Liwiusz
- 07.11.19 12:53 ąćęłńóśźż
- 07.11.19 12:55 ąćęłńóśźż
- 07.11.19 12:55 Liwiusz
- 07.11.19 13:00 ąćęłńóśźż
- 07.11.19 13:04 ąćęłńóśźż
- 07.11.19 13:05 Liwiusz
- 07.11.19 13:13 ąćęłńóśźż
- 07.11.19 13:32 Grzegorz Tomczyk
- 07.11.19 13:47 ąćęłńóśźż
- 07.11.19 14:07 yabba
- 07.11.19 14:10 ąćęłńóśźż
- 07.11.19 14:19 WS
Najnowsze wątki z tej grupy
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
Najnowsze wątki
- 2025-02-05 Re: UK: Michał K. dalej czeka na rozprawę ekstradycyjną w areszcie [bo nie (jeszcze?) zebrał kaucji]
- 2025-02-04 ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- 2025-02-05 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-02-05 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-05 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-02-05 Warszawa => IT Business Analyst <=
- 2025-02-05 Warszawa => Specjalista DevOps <=
- 2025-02-05 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-05 Warszawa => QA Engineer (Quality Assurance) <=
- 2025-02-05 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-02-05 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-02-05 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-02-05 Re: UK: Michał K. dalej czeka na rozprawę ekstradycyjną w areszcie [bo nie (jeszcze?) zebrał kaucji]
- 2025-02-04 podpisywanie umów z datą wsteczną
- 2025-02-04 Radio internetowe do starego Androida