eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyznoszenie przy hamowaniu
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 53

  • 41. Data: 2012-06-15 14:12:39
    Temat: Re: znoszenie przy hamowaniu
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-06-15 01:16, Tomasz Pyra wrote:
    > A jeździło to po prostym prawie 200km/h, a po wyjebundach różnych nie raz
    > ze 150 i jeżeli geometria była jakoś tam mniej-więcej poustawiana, to nadal
    > żadnych problemów z torem jazdy nie było.

    Tak z ciekawości: Jaki silnik mialo to CC, skoro jechało (zakładam, że
    prawdziwe) 200km/h ?

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik


  • 42. Data: 2012-06-15 23:03:57
    Temat: Re: znoszenie przy hamowaniu
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Fri, 15 Jun 2012 14:12:39 +0200, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:

    > On 2012-06-15 01:16, Tomasz Pyra wrote:
    >> A jeździło to po prostym prawie 200km/h, a po wyjebundach różnych nie raz
    >> ze 150 i jeżeli geometria była jakoś tam mniej-więcej poustawiana, to nadal
    >> żadnych problemów z torem jazdy nie było.
    >
    > Tak z ciekawości: Jaki silnik mialo to CC, skoro jechało (zakładam, że
    > prawdziwe) 200km/h ?

    1.2 16V, na ostrzejszych wałkach pewnie z 90-100KM tam było.

    Ale 200km/h to trzeba już było użyć górki, najwyższa udokumentowana przez
    policję prędkość to 189km/h ;)


  • 43. Data: 2012-06-16 13:05:41
    Temat: Re: znoszenie przy hamowaniu
    Od: nazgul <x...@w...pl>


    > Czyli geometryczna oś jazdy będzie dążyć do nieskończoności

    cholera, a kąt pełny ma tylko 360st.


  • 44. Data: 2012-06-16 15:04:44
    Temat: Re: znoszenie przy hamowaniu
    Od: MarcinJM <m...@g...pl>

    W dniu 2012-06-14 00:44, marcin pisze:
    >> Nie przesadzaj - przy 1 stopniu o dokładnie tyle ustawi się nadwozie w
    >> stosunku do kierunku jazdy i będzie śmigał jak burza. Widziałem
    >> samochody z mocniej przekoszoną osią tylną i też jechały.
    >>
    >>
    >
    > dokladnie. czesto ludzie w starych terenowkach przykrecaja tylne mosty
    > do resorow na oko (bo nikt sie nie pierdzieli ze zbieznoscia z przyczyn
    > roznych - najczescie dyletanctwo) i auta jezdza prosto (troche bokiem,
    > niezauwazalnie w zasadzie)

    Nie da sie przykrecic mostu do resora "na oko", jest tam sruba, ktora
    ustala wzajemne polozenie elementow.

    --
    Pozdrawiam
    MarcinJM gg: 978510


  • 45. Data: 2012-06-16 15:10:49
    Temat: Re: znoszenie przy hamowaniu
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    >> dokladnie. czesto ludzie w starych terenowkach przykrecaja tylne mosty
    >> do resorow na oko (bo nikt sie nie pierdzieli ze zbieznoscia z przyczyn
    >> roznych - najczescie dyletanctwo) i auta jezdza prosto (troche bokiem,
    >> niezauwazalnie w zasadzie)
    >
    > Nie da sie przykrecic mostu do resora "na oko", jest tam sruba, ktora
    > ustala wzajemne polozenie elementow.
    >

    czasem jej nie ma i wtedy sie da. zwlaszcza w zmotach z nieorginalnymi
    resorami.


  • 46. Data: 2012-06-16 21:12:50
    Temat: Re: znoszenie przy hamowaniu
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "nazgul" napisał w wiadomości:
    >
    >> Czyli geometryczna oś jazdy będzie dążyć do nieskończoności
    >
    > cholera, a kąt pełny ma tylko 360st.


    Geometryczna oś jazdy jest prostą (dwusieczną kąta ale będąca nie kątem)
    utworzoną z "wzdłużnych" kół osi tylnej. Więc jest koła osi tylnej są w
    zbieżności/rozbieżności na 0* lub ich suma zbieżności połówkowych jest równa
    0 to geometryczna oś jazdy właśnie dąży do nieskończoności.
    W szkole na matmie miałeś zapewne ciągi i powinieneś wiedzieć co to
    nieskończoność.

    Pozdr.
    +

    Bugatti




  • 47. Data: 2012-06-16 23:29:13
    Temat: Re: znoszenie przy hamowaniu
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-06-16 21:12, Bugatti pisze:
    > Użytkownik "nazgul" napisał w wiadomości:
    >>
    >>> Czyli geometryczna oś jazdy będzie dążyć do nieskończoności
    >>
    >> cholera, a kąt pełny ma tylko 360st.
    >
    >
    > Geometryczna oś jazdy jest prostą (dwusieczną kąta ale będąca nie kątem)
    > utworzoną z "wzdłużnych" kół osi tylnej. Więc jest koła osi tylnej są w
    > zbieżności/rozbieżności na 0* lub ich suma zbieżności połówkowych jest
    > równa 0 to geometryczna oś jazdy właśnie dąży do nieskończoności.
    > W szkole na matmie miałeś zapewne ciągi i powinieneś wiedzieć co to
    > nieskończoność.

    nie jest problemem zrozumienie pojęcia nieskończoności

    tylko co to jest ten "nie kąt" jak zgrabnie napisałeś
    słucham.

    w jakich jednostkach ten "nie kąt" mierzymy ?

    gdzie ta nieskończonośc ?


  • 48. Data: 2012-06-17 19:14:29
    Temat: Re: znoszenie przy hamowaniu
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "nazgul" napisał w wiadomości:

    > tylko co to jest ten "nie kąt" jak zgrabnie napisałeś
    > słucham.

    "nie kąt"
    No kurcze chłopie jak prosta może być kątem !

    > w jakich jednostkach ten "nie kąt" mierzymy ?
    >
    > gdzie ta nieskończonośc ?

    Prościej:
    Na poniższym rys. geometryczna oś jazdy idzie w nieskończoność ale osie
    wzdłużne kół (inaczej: zbieżności połówkowe kół tylnych na 0*) są równolegle
    z osią symetrii auta - i to jest DOBRE.

    |-------|
    |
    |
    |
    |-------|


    Na poniższym rys. geom. oś jazdy nie pokrywa sie z osią symetrii - jest ona
    również nieskończona tzn. przedłużenie tej osi nigdy nie przetnie się (i
    dodatkowo występuje zbyt duże odchylenie kątowe od osi symetrii równe w
    opisywanym przypadku: 1* to b. dużo). To jest NIE DOBRE. Kurde już chyba 5
    raz piszę to samo i jak grochem o ściane.

    |-------|
    |
    |
    |
    \-------\

    http://www.werther.pl/download/KatyUstawieniaKol.pdf


    Ale się Wam nie chce nic czytać...

    Pozdr.
    +

    --
    Bugatti


  • 49. Data: 2012-06-17 21:51:02
    Temat: Re: znoszenie przy hamowaniu
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-06-17 19:14, Bugatti pisze:
    > Użytkownik "nazgul" napisał w wiadomości:
    >
    >> tylko co to jest ten "nie kąt" jak zgrabnie napisałeś
    >> słucham.
    >
    > "nie kąt"
    > No kurcze chłopie jak prosta może być kątem !

    czyli pisząc "nie kąt" miałes na myśli prostą (pół)
    to faktycznie każda prosta dąży "końcami" do nieskończoności
    ale co to ma do zbieżności?

    >> w jakich jednostkach ten "nie kąt" mierzymy ?
    >>
    >> gdzie ta nieskończonośc ?
    >
    > Prościej:
    > Na poniższym rys. geometryczna oś jazdy idzie w nieskończoność ale osie
    > wzdłużne kół (inaczej: zbieżności połówkowe kół tylnych na 0*) są
    > równolegle z osią symetrii auta - i to jest DOBRE.
    >
    > |-------|
    > |
    > |
    > |
    > |-------|
    >
    >
    > Na poniższym rys. geom. oś jazdy nie pokrywa sie z osią symetrii - jest
    > ona również nieskończona tzn. przedłużenie tej osi nigdy nie przetnie
    > się (i dodatkowo występuje zbyt duże odchylenie kątowe od osi symetrii
    > równe w opisywanym przypadku: 1* to b. dużo). To jest NIE DOBRE. Kurde
    > już chyba 5 raz piszę to samo i jak grochem o ściane.
    >
    > |-------|
    > |
    > |
    > |
    > \-------\
    >
    oki wsio jasne, bez urazy ale po prostu nie potrafisz się zrozumiale
    wysłowić.
    np piszesz
    "przedłużenie tej osi nigdy nie przetnie się..."

    ale z czym się nie przetnie?

    tak to możesz sobie i 5000 razy pisać i nic nie wytłumaczysz.
    gdzie ta nieskończoność i w czym mierzona?

    że pierwszy rysunek dobry, a drugi niedobry to każdy widzi.



  • 50. Data: 2012-06-18 11:38:05
    Temat: Re: znoszenie przy hamowaniu
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-06-13 15:07, v...@i...pl pisze:
    > W dniu 2012-06-13 14:58, gregor pisze:
    >>
    >> Krzywe tarcze tak miałem kiedyś w Roverku
    >>
    >
    > Przy krzywych tarczach to by bicie na kierownicy czul.
    >
    >

    Fakt czuć było bicie

    gregor

strony : 1 ... 4 . [ 5 ] . 6


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: