  • 31. Data: 2017-12-27 15:54:09
    Temat: Re: znikające środki w Plus na Kartę
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 27 Dec 2017 15:16:04 +0100, zhbick napisał(a):

    > Poszło pismo w punkcie stacjonarnym. Pani zaczęła najpierw się bronić, że
    > 80750 to nie Plus i Plus za to nie odpowiada. Ale na szczęście dla niej
    > samej, spojrzała na minę i umilkła.

    Tu nie chodzi o to, aby oni uznali reklamacje za 5 zl.
    Tu chodzi o to, aby urzad nalozyl na nich 100 tys kary, za to, ze
    obciazaja i nie wiadomo za co.

    A ze to jest na ich fakturze, to nie widze powodu aby mowic "to nie
    my" :-)

    J.

  • 32. Data: 2017-12-27 15:58:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    x658$....@4...net

    > Zdaje się, że nie można kogoś (tu abonenta będącego osobą fizyczną)
    > wciągnąć w płatne gówno przez milczący akcept.

    Trudno to nazwac milczacym akceptem - klient chce zawrzec umowe w
    promocji XXX, a tam normalnym drukiem i na drugiej stronie zapisano
    "klientowi wlacza sie usluge XXX, platna 2zl dziennie".

    J.

  • 33. Data: 2017-12-27 17:09:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 27 Dec 2017 06:44:39 -0800 (PST), Kris napisał(a):
> [...]
    > dziełem udział w konkursie "era milionera" Pytam jak się tam
    > zapisałem to mi odpowiadają ze automat zadzwonił i osoba która
    > odebrała nacisnęła "1" akceptując warunki konkursu. Reklamacja do
    > tmobile, odpisali że nie ich sprawa ze konkurs organizuje firma
    > zewnętrzna. Ponowna reklamacja do Tmobile ze jednak oni mają to mi
    > wyjaśnić ew udowodnić ze zgodziłemm się na warunki konkursu, ze dwa
    > kolejne meile i napisali coś w stylu "nie nasza wina ale w ramach
    > dalszej współpracy anulujemy naliczone opłaty" Mi się chciało z
    > nimi droczyć, kolega olał sprawę i zapłacił im coś koło 80zł

    I zakonczyli udzial w konkursie ?

    Bo ja bym ich tak co miesiac, to moze by doszli do wniosku, ze to sie
    nie oplaca.

    A jesli zakonczyli ... to jakim prawem, przeciez to inna firma :-)

    J.

  • 34. Data: 2017-12-27 17:53:32
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *RadoslawF* napisał(-a):

    > Owszem, zdaje ci się.
    > http://di.com.pl/umowe-z-tymi-serwisami-zawrzesz-wys
    wietlajac-strone-uwaga-na-internetowe-rankingi-fryzj
    erow-kwiaciarni-itd-53809

    Albo dalej mi się zdaje, albo żeby w wymienionych serwisach coś zapłacić
    trzeba najpierw się w nich zarejestrować, co jest czynnością świadomą
    (mam nadzieję) i z milczącą zgodą nie ma nic wspólnego.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 35. Data: 2017-12-27 17:57:16
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    0...@4...net
    *J.F.* napisał(-a):

    > Trudno to nazwac milczacym akceptem - klient chce zawrzec umowe w
    > promocji XXX, a tam normalnym drukiem i na drugiej stronie zapisano
    > "klientowi wlacza sie usluge XXX, platna 2zl dziennie".

    Ale kiedy i gdzie oświadcza, że chce zawrzeć umowę? I to pytanie raczej
    do *zhbick* i jego przypadku.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 36. Data: 2017-12-27 18:54:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    El dimecres, 27 desembre de 2017 17:09:22 UTC+1, J.F. va escriure:

    > I zakonczyli udzial w konkursie ?
    >
    > Bo ja bym ich tak co miesiac, to moze by doszli do wniosku, ze to sie
    > nie oplaca.
    >
    > A jesli zakonczyli ... to jakim prawem, przeciez to inna firma :-)

    Wpisz w google "era milionera"(jeśli dobrze zapamiętałem)
    Jakis pozew zbiorowy nawet przeciwko tmobile szykowali

  • 37. Data: 2017-12-27 21:28:23
    Od: p...@g...com

    Lista blokad, ochrona przed nękaniem itp nie wklepanie tam numeru przy recydywie to
    czyste lenistwo ;-)

  • 38. Data: 2017-12-27 23:54:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 27 Dec 2017 17:57:16 +0100, Big Jack napisał(a):
    > W wiadomości
    0...@4...net

    > Ale kiedy i gdzie oświadcza, że chce zawrzeć umowę? I to pytanie raczej
    > do *zhbick* i jego przypadku.

    Zeszlo na praktyki Ery/T-mobile, tam tak bylo - umowa z bonusikiem :-)

    J.

  • 39. Data: 2017-12-28 04:09:38
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-12-27 o 17:53, Big Jack pisze:

> [...]
    > trzeba najpierw się w nich zarejestrować, co jest czynnością świadomą
    > (mam nadzieję) i z milczącą zgodą nie ma nic wspólnego.

    Żeby wiedzieli z kogo ściągnąć trzeba się zarejestrować.
    Żeby zgodzić się na umowę nie trzeba. Doczytaj dokładnie i
    ze zrozumieniem.

    Pozdrawiam

  • 40. Data: 2017-12-28 15:48:04
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    s.atman.pl
    *RadoslawF* napisał(-a):

    > Żeby wiedzieli z kogo ściągnąć trzeba się zarejestrować.

    Czy ja coś innego wyżej napisałem?

    > Żeby zgodzić się na umowę nie trzeba. Doczytaj dokładnie i
    > ze zrozumieniem.

    Samo wejście na strone implikuje zgodę na umowę (i to jest bzdura), ale
    nie na płacenie. Zrozumiałem coś inaczej niż Ty?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675