  • 21. Data: 2017-12-27 08:34:07
    Temat: Re: znikające środki w Plus na Kartę
    Od: p...@g...com

    Plus kłamie że nie wie bo wszystkie obciążenia przechodzą przez operatora. Jak
    prepaid to do kibla i nowy lub spróbuj przenieść jak jesteś do numeru przywiązany.

  • 22. Data: 2017-12-27 08:45:26
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *Robert Wańkowski* napisał(-a):

    > Co nie oznacza, że nie bierzesz w tej zabawie udziału. :-)

    Rzecz w tym, że dlaczego trzeba się wypisywać z jakiegos gówna, skoro do
    niego się nie zapisywało? Sam tak miałem, na szczęście kompletnie
    bezkosztowo. Raz w m-cu dostawałem jakiegoś SMS-a z psychomanipulacją,
    bo inaczej tego nazwać nie można. Znudzony kilkoma takimi SMS-ami
    dotarłem do ichniego regulaminu i wypisałem się z gówna, do którego się
    nie zapisywałem. Tylko, że mnie to nie kosztowało ani grosza, ale nie
    zawsze tak jest, czego dowodem jest ten wątek.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 23. Data: 2017-12-27 08:49:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-12-27 o 08:45, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl

    > Rzecz w tym, że dlaczego trzeba się wypisywać z jakiegos gówna, skoro do
    > niego się nie zapisywało?

    Oczywiście nie można wykluczyć błędu systemu, ale już bardziej (i
    całkiem) prawdopodobne jest to, że w jakiś sposób się zapisałeś, albo
    ktoś cię zapisał.

    Jest wiele afer z tymi numerami premium, ale generalnie skupiają się one
    na tym, że ktoś się przypadkowo zapisuje - czy to przez telefon, czy
    przez internet (można chyba się zapisać przez samo kliknięcie
    odpowiedniego okna w przeglądarce w telefonie), w najgorszym przypadku -
    Tmobile - że tym zapisaniem było olanie smsa z informacją o włączeniu
    subskrypcji i możliwością wypisania się, a nie słychać o aferach, aby
    takie akcje były włączane zupełnie bezwiednie i na przypadkowych numerach.

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2017-12-27 09:04:17
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Liwiusz* napisał(-a):

    > Oczywiście nie można wykluczyć błędu systemu, ale już bardziej (i
    > całkiem) prawdopodobne jest to, że w jakiś sposób się zapisałeś, albo
    > ktoś cię zapisał.

    "Się" na pewno nie. Ktoś mnie zapisał? To uznałbym za możliwe, o ile
    dopuszczalne by to było bez mojej zgody. Gdybym za to coś zapłacił, to
    poświeciłbym czas i energię żeby dowiedzieć się w jaki sposób zostałem
    wciągnięty do "zabawy"

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 25. Data: 2017-12-27 12:55:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 27 Dec 2017 08:49:55 +0100, Liwiusz napisał(a):
> [...]
    > przez internet (można chyba się zapisać przez samo kliknięcie
    > odpowiedniego okna w przeglądarce w telefonie),

    Raczej nie mozna, z reguly te serwisy wymagaja dosc swiadomego
    dzialania.
    Co prawda teraz te smartfony takie inteligentne ze byle aplikacja moze
    sama zapisac ... ale tego nie robi.

    >w najgorszym przypadku -
    > Tmobile - że tym zapisaniem było olanie smsa z informacją o włączeniu
    > subskrypcji i możliwością wypisania się,

    Plus nie przeczytac umowy/regulaminu promocji, i to nawet niedlugiej.

    > a nie słychać o aferach, aby
    > takie akcje były włączane zupełnie bezwiednie i na przypadkowych numerach.

    tak jest.

    J.

  • 26. Data: 2017-12-27 13:01:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 26 Dec 2017 18:48:19 +0100, zhbick napisał(a):

    > Blokada jest włączona:
    > https://www.dropbox.com/s/dczgzognlg1mip7/limit%20MT
    .png?dl=0

    Teraz wlaczona, czy kiedys dawniej, a dalej obciaza ?

    Ponawiam przepis - magnetofon, rozmowa, reklamacja, urzad ... juz
    dawno powinni tego zabronic, ale potrzeba skargi.

    J.

  • 27. Data: 2017-12-27 13:45:39
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    x658$....@4...net
    *J.F.* napisał(-a):

    > Plus nie przeczytac umowy/regulaminu promocji, i to nawet niedlugiej.

    Zdaje się, że nie można kogoś (tu abonenta będącego osobą fizyczną)
    wciągnąć w płatne gówno przez milczący akcept.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 28. Data: 2017-12-27 14:47:29
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-12-27 o 13:45, Big Jack pisze:

    > Zdaje się, że nie można kogoś (tu abonenta będącego osobą fizyczną)
    > wciągnąć w płatne gówno przez milczący akcept.

    Owszem, zdaje ci się.
    http://di.com.pl/umowe-z-tymi-serwisami-zawrzesz-wys
    wietlajac-strone-uwaga-na-internetowe-rankingi-fryzj
    erow-kwiaciarni-itd-53809

    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2017-12-27 15:16:04
    Od: "zhbick" <n...@p...tu>

    et...

    > Ponawiam przepis - magnetofon, rozmowa, reklamacja, urzad ... juz
    > dawno powinni tego zabronic, ale potrzeba skargi.

    Poszło pismo w punkcie stacjonarnym. Pani zaczęła najpierw się bronić, że
    80750 to nie Plus i Plus za to nie odpowiada. Ale na szczęście dla niej
    samej, spojrzała na minę i umilkła.

  • 30. Data: 2017-12-27 15:44:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 27 grudnia 2017 15:16:04 UTC+1 użytkownik zhbick napisał:
    > Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości grup
    et...

    > Poszło pismo w punkcie stacjonarnym. Pani zaczęła najpierw się bronić, że
    > 80750 to nie Plus i Plus za to nie odpowiada. Ale na szczęście dla niej
    > samej, spojrzała na minę i umilkła.

    "Era milionera " czy jakoś tak ze dwa lata temu była.
    Abonamenty mam w tmobile naście lat już i patrze a jednego miesiaca ponad stówę
    więcej na fakturze. Dzwonie na infolinie a oni nże dziełem udział w konkursie "era
    milionera" Pytam jak się tam zapisałem to mi odpowiadają ze automat zadzwonił i osoba
    która odebrała nacisnęła "1" akceptując warunki konkursu.
    Reklamacja do tmobile, odpisali że nie ich sprawa ze konkurs organizuje firma
    zewnętrzna. Ponowna reklamacja do Tmobile ze jednak oni mają to mi wyjaśnić ew
    udowodnić ze zgodziłemm się na warunki konkursu, ze dwa kolejne meile i napisali coś
    w stylu "nie nasza wina ale w ramach dalszej współpracy anulujemy naliczone opłaty"
    Mi się chciało z nimi droczyć, kolega olał sprawę i zapłacił im coś koło 80zł