    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Wed, 27 Dec 2017 06:44:39 -0800 (PST)
    Subject: Re: znikające środki w Plus na Kartę
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 27 grudnia 2017 15:16:04 UTC+1 użytkownik zhbick napisał:
    > Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości grup
    et...

    > Poszło pismo w punkcie stacjonarnym. Pani zaczęła najpierw się bronić, że
    > 80750 to nie Plus i Plus za to nie odpowiada. Ale na szczęście dla niej
    > samej, spojrzała na minę i umilkła.

    "Era milionera " czy jakoś tak ze dwa lata temu była.
    Abonamenty mam w tmobile naście lat już i patrze a jednego miesiaca ponad stówę
    więcej na fakturze. Dzwonie na infolinie a oni nże dziełem udział w konkursie "era
    milionera" Pytam jak się tam zapisałem to mi odpowiadają ze automat zadzwonił i osoba
    która odebrała nacisnęła "1" akceptując warunki konkursu.
    Reklamacja do tmobile, odpisali że nie ich sprawa ze konkurs organizuje firma
    zewnętrzna. Ponowna reklamacja do Tmobile ze jednak oni mają to mi wyjaśnić ew
    udowodnić ze zgodziłemm się na warunki konkursu, ze dwa kolejne meile i napisali coś
    w stylu "nie nasza wina ale w ramach dalszej współpracy anulujemy naliczone opłaty"
    Mi się chciało z nimi droczyć, kolega olał sprawę i zapłacił im coś koło 80zł