  • Data: 2009-12-09 14:20:57
    Temat: Re: znikające kanały
    Od: "Cezary sp7ukl" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "olo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hfnvn0$a60$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Cezary sp7ukl"

    > Nick wskazuje na osobę o ponadprzeciętnej znajomości instalacji
    > odbiorczych. Czy najprostszym (w tym szczególnym przypadku, nie w ogóle)
    > rozwiązaniem nie byłoby alokowanie anteny lub jej zaekranowanie od odbić ?
    >
    > pzdr
    > olo

    Co masz na myśli proponując zaekranowanie?
    podczas pomiarów przez uke gość zakrywał nawet antene drugą anteną - ale to
    na nic. Mozę masz jakiś inny pomysł - chętnię przetestuję.
    A tak w ogóle przypomniało mi się, ze kolega który mi wieszał większą antenę
    i stwierdził te zakłócenia jako pierwszy dokonał dziwnego odkrycia:
    ianowicie w szczególnym przypadku uziemienia antety (czyt, człowiek uziemia
    czaszę do poręczy balkonu - ale tylko człowiek - inne uziemienia tego nie
    robiły) zakłócenia spadały i kilka dB.
    Ot ciekawostka przyrodnicza.

    Ale napisz o tym ekranowaniu anteny

    --