  • 61. Data: 2010-05-06 09:16:27
    Temat: Re: znamy tego ... "pana"?
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "Przemek P" <g...@o...pl> wrote in message
    news:4be133fd$0$17100$65785112@news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "Grzybol" <MagicRobi?@wp.pl> napisał w wiadomości

    > Gówniarzu nie rozumiesz co czytasz. Nie mów do mnie chłopczyku - to po
    > pierwsze.
    > Kto to sa czarni? A kim Ty jesteś? Nawet nie posiadasz swojego imienia i
    > nazwiska albo sie go wstydzisz.
    > Ja wiem co to jest przestępstwo. I wiem co to jest prawo. Ty nie wiesz
    > stad te głupoty. Póki prokurator nie udowodni, a sąd nie skarze
    > prawomocnym wyrokiem nie masz prawa osądzać tego człowieka. A jezeli to
    > robisz to łamiesz prawo.

    Czyli morał z twojego postu jest taki: KSIEŻA!!!RUCHAJCIE DZIECI TYLKO NIE
    DAJCIE SIĘ ZŁAPAĆ!!!

    Żenada, żenada!!! W tym kraju nie zamykają do pierdla ludzi za to że ktoś
    puscil plotę. Z całą pewnością prokuratura dysponuje dowodami. I jak jeszcze
    słyszę że MOTOCYKLIŚCI zbierają kasę na kaucję to mnie juz szlag trafia.
    Życzę temu panu dłuuuugiej odsiadki i bardzo bolącej pupy.

  • 62. Data: 2010-05-07 09:22:45
    Od: "Przemek P" <general71@@o2.pl>

    Użytkownik "Inead" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli morał z twojego postu jest taki: KSIEŻA!!!RUCHAJCIE DZIECI TYLKO NIE
    > DAJCIE SIĘ ZŁAPAĆ!!!

    Wiesz co to morał? chyba nie. Czytaj ze zrozumieniem.
    Ja nie pisałem czy komuś (nie obchodzi mnie czy robotnik z huty, kolejarz,
    przedstawicil firmy farmaceutycznej czy ksiądz policjant, etc) wolno r....ć
    dzieci. Pisałem żeby powstrzymać się z oceną, póki niezawisły sąd nie wyda
    wyroku w sprawie.
    W Polsce własnie jest jak jest bo tacy jak Ty wiedzą najlepiej kto jest
    przestępca a kto nie.

    > Żenada, żenada!!! W tym kraju nie zamykają do pierdla ludzi za to że ktoś
    > puscil plotę.

    Ale mnie rozbawiłeś. Przejrzyj na oczy! Jest wiele przypadków np:
    http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/2009111
    5/KRYMINAL/913973280
    Aha, co to znaczy "w tym kraju"? Nie wiesz jaką on ma nazwę?

    > Z całą pewnością prokuratura dysponuje dowodami. I jak jeszcze słyszę że
    > MOTOCYKLIŚCI zbierają kasę na kaucję to mnie juz szlag trafia. Życzę temu
    > panu dłuuuugiej odsiadki i bardzo bolącej pupy.

    A ja Tobie życzę rozumu.
    Zanim potępię tego Pana, poczekam na koniec procesu.

    Przemek Podstawka
    RF 900
    Lublin

  • 63. Data: 2010-05-09 09:51:32
    Od: uuki <u...@g...com>

    On 7 Maj, 11:22, "Przemek P" <general71@@o2.pl> wrote:
> [...]
    >
    > A ja Tobie życzę rozumu.
    > Zanim potępię tego Pana, poczekam na koniec procesu.

    Bronić księdza katole, bo na pewno niewinny! W Irlandii też kurwa sami
    święci! A dzisiaj niedziela, modlić się trzeba!