  • Data: 2016-04-05 22:22:26
    Temat: Re: znak T6a i kierunkowskazy KTO MOŻE WYDAĆ OFICJALNĄ INTERPRETACJĘ?
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Shrek wrote:

    > To ja nie rozumie - najpierw domagasz się definicji, a potem mówisz z
    > sensem, że jednak niepotrzebna? Czy coś pomyliłem?

    pomyliłeś. Ja tylko pisałem, że jest róznica między życiem a
    definicjami. A podpytywałem tych co twierdzili, że definicje są.

    Ja generalnie jestem za upraszczaniem przepisów i wprowadzeniem zdrowego
    rozsądku. Bo teraz wszyscy chcą mieć wszystko doszczegółowione prawnie.
    I potem pojawiają się na egzaminie pytania o długość drążka zmiany
    biegów tak jakby to kierowcy było do czegokolwiek potrzebne :)

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?