  • Data: 2016-04-05 14:31:19
    Temat: Re: znak T6a i kierunkowskazy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:ne09lf$g3s$...@d...me...
    J.F. wrote:

    >formalnie nie zmieniam kierunku bo jadę cały czas moim własnym pasem.

    Ale pas zmienia kierunek.
    Nadal poprosimy o cytat z ustawy, ze w tym przypadku zmiana kierunku
    nie zachodzi :-)

    >Ale cały czas piszę, że jest rozjazd między przepisami, sposobem
    >oznakowania skrzyzowań a rzeczywistością i kulturą jazdy.
    >Niestety wielu kierowców olewa innych jeśli nie sa do tego zmuszani
    >knutem przepisów. A potem jęczą, zę policja ściga za
    >nieprzestrzeganie

    No, mowimy o przypadku gdy droga glowna skreca na skrzyzowaniu, np w
    lewo, ty jedziesz ta droga, nie migasz, bo uwazasz ze nie trzeba, z
    przeciwka stoi kierowca i rusza, bo jedzie prosto ...

    J.