eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyznacie ten "mit" o zderzeniu w sciane vs zderzeniu czołowym...Re: znacie ten "mit" o zderzeniu w sciane vs zderzeniu czołowym...
    From: Filip KK <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: znacie ten "mit" o zderzeniu w sciane vs zderzeniu czołowym...
    Date: Tue, 11 May 2010 16:02:00 +0200

    W dniu 2010-05-11 12:36, Artur 'futrzak' Maśląg pisze:

    > Sugeruję, że nie zawsze refleks i hamulce wystarczyły aby bez
    > problemu wyhamować prędkość - w tym Twój refleks itd.

    Masz rację.

    > Nieistotny jak fakt, że nikomu w tył nie wjechałeś (o czym
    > też nie jestem przekonany po tym co tutaj przedstawiłeś).

    Dzisiaj zwróciłem szczególną uwagę na to jak daleko się trzymam komuś na
    tyłku. 10 metrów na moje oko, to jest długość dwóch dużych samochodów,
    nikt (ani jedna osoba) takiej odległości nie trzyma w mieście jadąc za
    kimś. Więc jeśli Ty trzymasz odległość znacznie większą, sześciokrotnie
    większą, to może przestaw się na tramwaj.

    Pozdrawiam.