  • 11. Data: 2012-02-13 20:08:19
    Temat: Re: zna ktos sklonowana owce od czerwonej Pandy GA 6259N ?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.02.2012 20:00, LEPEK pisze:

    > Ale tak zupełnie się nie dało wejść? Z żadnej strony?

    Nie - od strony pasażera miałem rozwierconą wkładkę i jest póki co
    "zaklajstrowane", a w Catherine Zeta-Jones nie zamierzam się bawić

    Poza tym - jakie ma to znaczenie? Równie dobrze zamiast mnie np. mogła
    parkować kobieta w zaawansowanej ciąży... i co, uważałbyś, ze to w
    porządku zmuszać ją do akrobacji związanej z przechodzeniem z miejsca
    pasażera na miejsce kierowcy w małym samochodzie?

    Dodatkowo: 10-15m dalej na tym samym parkingu ZAWSZE są miejsca (od
    czasu kiedy starostwo się wyprowadziło do swojej siedziby).

    Egoizm, bezmyślność - tak tylko można określić zachowanie debila/debilki
    z Pandy.

  • 12. Data: 2012-02-13 20:14:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.02.2012 20:02, Lewis pisze:

    > A Ty nie zaparkowałeś jakoś dziwnie? Np nie na wyznaczonym miejscu a
    > zajmując np dwa miejsca?

    Nie. Murzynów też nie biłem.

  • 13. Data: 2012-02-13 20:26:24
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Andrzej Lawa w <news:4f395fa4$1@news.home.net.pl>:

    > Nie - od strony pasażera miałem rozwierconą wkładkę i jest póki co
    > "zaklajstrowane",

    Czyli wyjść się dało, tylko wejść już nie bardzo

    > a w Catherine Zeta-Jones nie zamierzam się bawić

    Uszy ciągle bolą?

> [...]
    > porządku zmuszać ją do akrobacji związanej z przechodzeniem z miejsca
    > pasażera na miejsce kierowcy w małym samochodzie?

    Kobieta w ciązy siedząca na fotelu pasażera, parkująca małym samochodem to
    musi być niezły widok

    > Dodatkowo: 10-15m dalej na tym samym parkingu ZAWSZE są miejsca (od
    > czasu kiedy starostwo się wyprowadziło do swojej siedziby).

    No to dlaczego tam nie zaparkowałeś?

    --
    Tomasz Nycz

  • 14. Data: 2012-02-14 09:09:11
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2012-02-13 20:08, Andrzej Lawa pisze:

    > Poza tym - jakie ma to znaczenie?

    Jedynie takie, że gdybyś miał sprawne zamki, to byś nie zmarzł.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 15. Data: 2012-02-14 09:35:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.02.2012 09:09, LEPEK pisze:

    > Jedynie takie, że gdybyś miał sprawne zamki, to byś nie zmarzł.

    A gdybyś np. nie szedł z kuszącym sprzętem przez ciemny park, to by
    ciebie nikt nie napadł... Taka sama "argumętacja" (pisownia zamierzona).

  • 16. Data: 2012-02-14 10:58:38
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2012-02-14 09:35, Andrzej Lawa pisze:

    > A gdybyś np. nie szedł z kuszącym sprzętem przez ciemny park, to by
    > ciebie nikt nie napadł... Taka sama "argumętacja" (pisownia zamierzona).

    A ty co - czujesz potrzebę odpisania na każdy post nawet, jeśli mają to
    być jedynie odszczekania i przytyki z niewiadomego powodu?
    Napisałeś, że ktoś ci zastawił możliwość wejścia do samochodu (zrobił
    oczywiście źle) i przez to zmarzłeś (tak przy okazji - udało ci się
    wsiąść jednak, czy poszedłeś sobie gdzieś na jakiś czas? Bo że nie
    spotkałeś kierownika Pandy to jasne), więc wiedziony ciekawością, czy
    może drugie (i trzecie może) drzwi miałeś przytulone do ściany, czy może
    niesprawne zadałem pytanie, na które uzyskałem odpowiedź. I tylko tyle.

    Pozdr,

  • 17. Data: 2012-02-14 11:08:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.02.2012 10:58, LEPEK pisze:

    > A ty co - czujesz potrzebę odpisania na każdy post nawet, jeśli mają to
    > być jedynie odszczekania i przytyki z niewiadomego powodu?

    Szczekania szukaj sobie gdzie indziej.

> [...]
    > wsiąść jednak, czy poszedłeś sobie gdzieś na jakiś czas? Bo że nie
    > spotkałeś kierownika Pandy to jasne), więc wiedziony ciekawością, czy

    Udało mi się wcisnąć, ale niestety nie bez rozpychania, czego wolałem
    uniknąć - bo teraz pewnie tamten będzie dziamgotał, że ma jakieś
    symboliczne wgniecenie.

    > może drugie (i trzecie może) drzwi miałeś przytulone do ściany, czy może
    > niesprawne zadałem pytanie, na które uzyskałem odpowiedź. I tylko tyle.

    Jeśli tylko tyle, to tylko tyle, ale z kolei ja odebrałem twoją uwagę
    jako "sam sobie jesteś winien" - sam ją przeczytaj w takiej formie, jaką
    zacytowałem i powiedz, że nie można tego tak odczytać (abstrahuję od
    twoich intencji, bo mogę przyjąć, że nie miałeś takiego zamiaru).

  • 18. Data: 2012-02-14 15:14:02
    Od: gizmo <g...@a...pl>

    W dniu 2012-02-13 19:44, to pisze:

    > Jaki Ty jesteś twardy i męski!

    To chyba o nim było:

    - Kiedy mówię, zawsze patrzę prosto w oczy. Nigdy nie wykonuję
    niepotrzebnych ruchów. Wystarczy mi dziesięć pierwszych słów, pięć
    pierwszych gestów jakiegokolwiek koleżki i już wiem, że w jego psychice
    czai się strach. On jeszcze nie zdaje sobie sprawy, że wkrótce będzie
    miał pełne portki. A wiesz, dlaczego? Dlatego, że jego słaba psychika
    już wysłała mu maila do nadciągającej kupy, że spotkanie jest w spodniach.

    g.

  • 19. Data: 2012-02-14 15:23:02
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-02-14 15:14, gizmo pisze:

> [...]
    > miał pełne portki. A wiesz, dlaczego? Dlatego, że jego słaba psychika
    > już wysłała mu maila do nadciągającej kupy, że spotkanie jest w spodniach.

    Zapomniałeś o "yhhh, muszę do klopa..."

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis