  • 1. Data: 2012-02-13 18:07:19
    Temat: zna ktos sklonowana owce od czerwonej Pandy GA 6259N ?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ...bardzo bym z tą owcą chciał porozmawiać na temat parkowania w sposób
    uniemożliwiający wejście komuś do pojazdu i dlaczego nie należy tego robić.

  • 2. Data: 2012-02-13 18:17:54
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    wiadomości news:4f394347$1@news.home.net.pl...
    > ...bardzo bym z tą owcą chciał porozmawiać na temat parkowania w sposób
    > uniemożliwiający wejście komuś do pojazdu i dlaczego nie należy tego
    > robić.

    Ja znam. To dwóch sympatycznych gości którzy zawsze jeżdżą razem. Zresztą
    mam nawet zdjęcie ich dwóch z trzecim gościem któego ostatnio pouczyli by
    nie komentował ich techniki parkowania
    http://tiny.pl/s2xq

  • 3. Data: 2012-02-13 18:21:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.02.2012 18:17, Jackare pisze:
> [...]
    > Zresztą mam nawet zdjęcie ich dwóch z trzecim gościem któego ostatnio
    > pouczyli by nie komentował ich techniki parkowania

    Twoja rodzina? ;->

  • 4. Data: 2012-02-13 18:53:01
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    wiadomości news:4f39468a@news.home.net.pl...

    > Twoja rodzina? ;->

    Nie. To ja sam, tyle że w trzech osobach.

  • 5. Data: 2012-02-13 18:54:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.02.2012 18:53, Jackare pisze:
    > w wiadomości news:4f39468a@news.home.net.pl...

    > Nie. To ja sam, tyle że w trzech osobach.

    O, Boże! ;->

    Jezusa łatwo rozpoznać (ten zakrwawiony) ale która postać do Duch
    Święty? ;->

    A poważniej - generalnie chodzi o oszczędność czasu, bo osobę i tak
    straż namierzy...

  • 6. Data: 2012-02-13 19:43:55
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Andrzej Lawa

    > ...bardzo bym z tą owcą chciał porozmawiać (...)

    Ja znam. To Dolly.

    PS. Dobrze się czujesz?

  • 7. Data: 2012-02-13 19:44:49
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Andrzej Lawa

    > A poważniej - generalnie chodzi o oszczędność czasu, bo osobę i tak
    > straż namierzy...

    Jaki Ty jesteś twardy i męski!

  • 8. Data: 2012-02-13 19:46:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.02.2012 19:43, to pisze:
    > begin Andrzej Lawa

    > Ja znam. To Dolly.
    >
    > PS. Dobrze się czujesz?

    Nie, bo cholernie zmarzłem.

    PS: czyżbyś był jednym z debili, dla których takie parkowanie jest normalne?

  • 9. Data: 2012-02-13 20:00:25
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-02-13 18:07, Andrzej Lawa pisze:

    > uniemożliwiający wejście komuś do pojazdu

    Ale tak zupełnie się nie dało wejść? Z żadnej strony?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 10. Data: 2012-02-13 20:02:12
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-02-13 18:07, Andrzej Lawa pisze:
    > ....bardzo bym z tą owcą chciał porozmawiać na temat parkowania w sposób
    > uniemożliwiający wejście komuś do pojazdu i dlaczego nie należy tego robić.

    A Ty nie zaparkowałeś jakoś dziwnie? Np nie na wyznaczonym miejscu a
    zajmując np dwa miejsca?

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis