  • Data: 2009-08-26 21:39:34
    Temat: Re: zmiany w umowie ORANGE... rezygnacja z usług
    Od: "@dams" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    dzwoniłem do zBOKu ;p chodzi o ulgę na telefon czyli jeżeli wyceniona była
    rezygnacja z umowy na kwotę np 1500,- umowę mamy na dwa lata a właśnie minął
    rok - przy rezygnacji musimy zapłacić 750,- trochę mi się to dziwne wydaje
    .... ale zapewne tak jest

    Jeszcze zacytuję początek :
    "Wprowadzone zmiany nie powodują podwyższenia cen, w związku z czym zgodnie
    z art 61 ust 6 Prawa telekomunikacyjnego w przypadku wypowiedzenia przez
    Państwa umowy przed upływem okresu, na który ona została zawarta, w pełnym
    zakresie zastosowanie znajdą postanowienia umowy oraz Regulaminu świadczenia
    usług telekomunikacyjnych, dotyczące roszczeń odszkodowawczych
    przysługujących PTK Centertel"

    dalej jak napisałem w głównym wątku

    pzdr