  • 21. Data: 2022-12-18 23:37:20
    Temat: Re: zmiana rozdzielczości ekranu
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > aha to jednak masz po w10 obraz w 4k
    mam, ale nie chcę, bo... to trudno wyjaśnić. dzisiaj bawiłem się z
    arduino ide. czionkę którą piszę program mogę zmieniać dowolnie.
    czcionkę w menu - już nie. wieć literki programu mam na 40calowym tv
    dość duże, w menu dużo za małe. jest takich momentów w windowsie - masa.
    w linuksie mniej, ale też są. windowsa mam w zasadzie do grania, wiec 2k
    wystarczy, tym bardziej ze miałem nadzieje na wyższe odświeżanie

    > nie wiem co to jest lag i nie chcę wiedzieć :)
    wyobraź sobie ze masz dwa otwarte okna (nie na cały ekran), tak że
    większa część jednego zasłania drugie
    Aby wydobyć to z pod spodu, musisz kliknąć w dowolne miejsce
    zasłoniętego okna - wyskoczy do przodu - to chyba oczywiste. więc ja
    dzisiaj mierzyłem ile to trwa. 1 dziesiątej sekundy nie zauważysz, ale
    już dwie dziesiąte - tak.

    > może tv nie wyświetla trybów powyżej 60Hz bo masz kabel HDMI 1.4b
    > a może wymagany jest kabel HDMI 2.1
    kabel mam już trzeci - tym razem 2.1 - 8k

    > The HDMI 1.4 standard supported 4K 30 FPS. And the HDMI 2.0
    > supported a resolution of 4K at 60 Hz or 8K at 30 Hz. The latest
    > HDMI 2.1 standard supports 4K at 120 Hz and 8K at 60 Hz.
    >
    > wyjscie w karcie nie jest czasem HDMI 2.0b
    >
    > niby mógłbyś wybrać tryb 1440p @ 120Hz wg tego obrazka
    nie. dowolna mała rozdzielczość - sprawdzałem kilka - albo daje cały
    zielony obraz, albo kabel odłączony.
    natomiast:

    Display outputs include: 1x HDMI 2.0b, 3x DisplayPort 1.4a.

    muszę sprawdzić które ze złącz ma 2.0b !!!!!!!!1111jeden.

    Dzięki za wskazówkę

    ToMasz

  • 22. Data: 2022-12-18 23:59:46
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    taką mam:

    https://www.msi.com/Graphics-Card/Radeon-RX-480-ARMO
    R-4G/Specification

    obydwa porty hdmi są 2.0b

    lipa

    ToMasz

  • 23. Data: 2022-12-19 00:57:28
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tno612$2ek0$1@dont-email.me>
    user ToMasz pisze tak:

    > taką mam:

> [...]

    Szkoda, że telewizory nie mają DisplayPort
    ten twój na karcie jest mocniejszy od hdmi.

    Cenna nauczka dla mnie przy kupowaniu następnego telewizora
    hdmi ma być 2.1

    --
    Piter

    poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
    waszego czołgu.

  • 24. Data: 2022-12-19 02:51:42
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 18.12.2022 o 11:05, ToMasz pisze:

    > producent telewizora nie oferuje sterowników do mojej karty graficznej.
    > Co dziwne, nie oferuje również sterowników do telewizora.

    To oglądaj na monitorze.

    --
    animka

  • 25. Data: 2022-12-19 02:54:31
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 18.12.2022 o 11:09, Kamil pisze:

    > Czy ta kretynka kiedykolwiek nauczy się cytowania?

    Dlaczego debillu wyciąłeś moj post i nie mogę teraz tego sprawdzić ty
    debilu.

    --
    animka

  • 26. Data: 2022-12-19 11:44:32
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 19 Dec 2022 02:51:42 +0100, Animka napisał(a):

    > To oglądaj na monitorze.

    No genialne. Ma wydać około 3000 zł, żeby móc "oglądać na maonitorze".
    A gdzie go ma postawić?

    Znów nie wiesz, o czym jest dyskusja.
    Chodzi o rozdzielczość, skalowanie i odświeżanie na (stosunkowo) dużym
    formacie.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 27. Data: 2022-12-19 13:10:34
    Od: Kazik <s...@w...pl>

    W dniu 2022-12-18 o 17:16, 1634Racine pisze:

    > skadinad uwaga z tych slusznych...
    > but:
    > jednoczesnie groteskowa.
    > chyba wrecz glupia.
    > z tych bezmyslnych w kazdym razie.
    > poniewaz:
    > co do *szanowania* maja *akurat* kobiety? dlaczego *akurat* kobiety?
    > a co z czlowiekiem po prostu?
    > moze szanowac trzeba po prostu czlowieka.

    W naszej kulturze przyjęte jest, aby ochraniać osoby słabsze, a więc
    głównie kobiety i dzieci. ,

  • 28. Data: 2022-12-19 14:37:59
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    Kazik <s...@w...pl> napisał(a):
    > W naszej kulturze przyjęte jest, aby ochraniać osoby słabsze, a więc głównie
    kobiety i dzieci. ,

    Zmieniasz temat. Było o szacunku a teraz piszesz o ochronie przed zagrożeniami
    fizycznymi.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 29. Data: 2022-12-19 15:59:49
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Kazik w news:63a054bb$0$476$65785112@news.neostrada.pl
    > W naszej kulturze przyjęte jest, aby ochraniać osoby słabsze, a więc
    > głównie kobiety i dzieci. ,

    w *naszej* kulturze. Bo w *innych* tego nie ma. *To* wyroznia *nasza*
    kulture. Jest taka *wybitna* . BZDURA.
    (poza tym nie o wyciaganiu kalek, sierot i dam w ciazy ze wzburzonych fal
    powodzi tutaj napisano wczesniej)

  • 30. Data: 2022-12-19 16:04:40
    Od: Kazik <s...@w...pl>

    W dniu 2022-12-19 o 14:37, Grzegorz Niemirowski pisze:

    > Zmieniasz temat. Było o szacunku a teraz piszesz o ochronie przed
    > zagrożeniami fizycznymi.

    Czy nazwanie kogokolwiek "kretynem, kretynką" jest nobilitujące, czy
    pejoratywne? Masz rację - to nie dotyczy tylko kobiet, niemniej uważam,
    że takich słów nie powinno używać się w stosunku do każdej osoby.