eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyzmiana pol syntetycznego na syntetyczny
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 67

  • 61. Data: 2010-10-20 12:28:00
    Temat: Re: zmiana pol syntetycznego na syntetyczny
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-10-19 18:34, * BrunoJ* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    >>> Autor nie pisze, ze mu olej cieknie tylko, ze bierze mu konkretnie tyle
    >>> > > i tyle oleju. Dla Opli z tamtych rocznikow to norma, fabrycznie auta
    >>> > > tak mialy.
    >> >
    >> > Bullshit!
    > moze i bullshit, ale praktycznie cala flota firmy w tamtym okresie
    > (kilkadziesiat sztuk) to astry 1-2 i vectry benzynowe, od nowosci.

    Dlatego piszę że bullshit :) - zjawisko było i owszem dość powszechne
    (zwłaszcza w niektórych flotach z wiadomych przyczyn), ale zdecydowanie
    nie było normą co osobiście przećwiczyłem (na ponoć najgorszym X16XEL) i
    kilka silników znajomych też znam.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l
    PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++


  • 62. Data: 2010-10-20 12:32:40
    Temat: Re: zmiana pol syntetycznego na syntetyczny
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-10-19 13:13, *MarcinJM* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    >> nie, oddałem kiedyś zlany olej do analizy w laboratorium w płocku
    >> (daleka rodzina więc była taka możliwość) i wyszła obecność bądź ślady
    >> obecności paliwa w zlanym oleju.
    >
    > Aaa, SLADY OBECNOSCI.. a czego bys zyczyl w oleju? Sladowych ilosci
    > orzeszkow ziemnych?
    > Pisales "(..)paliwem które _ścieka_ po ściankach cylindra do miski".
    > Zmartwie cie: paliwo w cylindrze nie moze nigdzie sciekac, bo jest
    > praktycznie cale w formie odparowanej. Gazowej.
    > Poza tym musialo ci niezle odwalic, zeby dawac przepracowany olej do
    > jakiejs analizy. Mysle, ze konfabulujesz.
    >
    Poopowiadaj to zwłaszcza niekumatym właścicielom aut z DPF, którzy muszą
    jeździć do serwisu co jakiś czas na wymianę oleju, bo raz, że przekracza
    im poziom max a dwa jest bardzo rozrzedzony przez ON ściekający po
    ściankach cylindrów właśnie :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l
    PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++


  • 63. Data: 2010-10-20 14:55:20
    Temat: Re: zmiana pol syntetycznego na syntetyczny
    Od: "Tomemk" <S...@g...pl>


    >>> pamietam 0,6l oleju na 1000km dla nowych samochodow ;-)
    >>>
    >>>
    >> a gdzie to tak ustalali podaj? gdzies to oficjalnie?
    >
    > w instrukcji obsługi

    to by się zgadzało :)
    nie kopci
    silnik pracuje ładnie równo

    czyli wszyskto jest ok
    jeśli tak podaje producent

    dzięki za informację



  • 64. Data: 2010-10-20 14:56:51
    Temat: Re: zmiana pol syntetycznego na syntetyczny
    Od: "Tomemk" <S...@g...pl>


    > W tym silniku jest taki problem że nawet jak zmieniono uszczelniacze to
    > poprawy nie będzie jeśli są wyrobione prowadnice. A niestety po 10 latach
    > na pewno są już wyrobione co jest typowym problemem dla x20xev i jego
    > odmian.

    czy w silniku opla 3.0l 6v (mv6)
    tez jest taki problem


    i czy vectra z silnikiem powyzej 2.0 w benzynie w roczniku
    2006 tez będzie miała takie problemy?



  • 65. Data: 2010-10-20 15:16:00
    Temat: Re: zmiana pol syntetycznego na syntetyczny
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    " BrunoJ" <b...@g...pl> wrote in message
    news:i9khar$qgq$1@inews.gazeta.pl...

    >>> Autor nie pisze, ze mu olej cieknie tylko, ze bierze mu konkretnie tyle
    >>> i tyle oleju. Dla Opli z tamtych rocznikow to norma, fabrycznie auta
    >>> tak mialy.
    >> Bullshit!
    > moze i bullshit, ale praktycznie cala flota firmy w tamtym okresie
    > (kilkadziesiat sztuk) to astry 1-2 i vectry benzynowe, od nowosci. Zakupy
    > oleju hurtowe. 1l na 3kkm to spokojnie, na wyjazd do Holandii trzeba
    > bylo juz zabierac profilaktycznie flaszke, zeby sie nie zdziwic.

    No patrz, ja jezdzilem poflotowa vectra 1.8 rocznik 2000 (po 4 latach
    jezdzenia sprzedalem w 2007) i do konca jakos nie chciala brac oleju.
    Teraz jezdze Vectra C z silnikiem 2.2 i zdarza jej sie troche wziac, ale
    nieregularnie, chyba przy ciezkich warunkach. No i nieduzo - na trasie 5kkm
    po Europie dolalem okolo 0,6 litra.

    --
    Axel


    --
    Axel



  • 66. Data: 2010-10-21 01:36:51
    Temat: Re: zmiana pol syntetycznego na syntetyczny
    Od: Excite <n...@n...pl>

    W dniu 20.10.2010 14:56, Tomemk pisze:
    > czy w silniku opla 3.0l 6v (mv6)
    > tez jest taki problem
    > i czy vectra z silnikiem powyzej 2.0 w benzynie w roczniku
    > 2006 tez będzie miała takie problemy?

    To są inne konstrukcje z innymi typowymi dla swojego modelu problemami.
    Po szczegóły pytaj na forach danej marki/modelu samochodu.


  • 67. Data: 2010-10-21 10:58:10
    Temat: Re: zmiana pol syntetycznego na syntetyczny
    Od: "kamil" <k...@s...com>



    "Tomemk" <S...@g...pl> wrote in message
    news:i9mouj$6ji$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > i czy vectra z silnikiem powyzej 2.0 w benzynie w roczniku
    > 2006 tez będzie miała takie problemy?

    Ale w skorze czy w zenonach?




strony : 1 ... 6 . [ 7 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: