  • Data: 2010-10-20 15:16:00
    Temat: Re: zmiana pol syntetycznego na syntetyczny
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> szukaj wiadomości tego autora

    " BrunoJ" <b...@g...pl> wrote in message
    news:i9khar$qgq$1@inews.gazeta.pl...

    > moze i bullshit, ale praktycznie cala flota firmy w tamtym okresie
    > (kilkadziesiat sztuk) to astry 1-2 i vectry benzynowe, od nowosci. Zakupy
    > oleju hurtowe. 1l na 3kkm to spokojnie, na wyjazd do Holandii trzeba
    > bylo juz zabierac profilaktycznie flaszke, zeby sie nie zdziwic.

    No patrz, ja jezdzilem poflotowa vectra 1.8 rocznik 2000 (po 4 latach
    jezdzenia sprzedalem w 2007) i do konca jakos nie chciala brac oleju.
    Teraz jezdze Vectra C z silnikiem 2.2 i zdarza jej sie troche wziac, ale
    nieregularnie, chyba przy ciezkich warunkach. No i nieduzo - na trasie 5kkm
    po Europie dolalem okolo 0,6 litra.

    --
    Axel

    --