-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
-mail
From: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: zmiana oleju z inną lepkością
Date: Fri, 02 Sep 2011 13:37:34 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 27
Message-ID: <j3qf60$4pn$1@news.onet.pl>
References: <e...@k...googlegroups.com>
<1...@4...net> <j3ihuo$u4m$1@news.onet.pl>
<j3j39n$nb5$1@news.onet.pl> <1...@4...net>
<j3jm4c$cnk$1@news.onet.pl> <j3o2sk$58m$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: acta89.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1314963456 4919 83.11.54.89 (2 Sep 2011 11:37:36 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 2 Sep 2011 11:37:36 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:6.0.1) Gecko/20110830 Thunderbird/6.0.1
In-Reply-To: <j3o2sk$58m$1@node2.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2395455
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-09-01 15:56, Wojciech Wrodarczyk pisze:
> Przedmówca pisał o 200 tys. na minerale, zakładamy zatem, że silnik ten
> nie jest już w idealnym stanie technicznym, ale dzięki pewnym
> niepożądanym zjawiskom występującym w trakcie eksploatacji oleju
> mineralnego w silniku osadza się materiał, który w miejscowo (np. na
> pierścieniach) może uszczelniać silnik i poprawiać kompresję. Wypłukanie
> tego materiału może pogorszyć odczuwalny stan techniczny silnika oraz
> jego właściwości funckjonalne (może nie nadawać się do jazdy) i
> ekonomiczne (może żreć kupę paliwa i oleju).
>
> Analogicznie:
> 1. Jazda po szkle nie jest wskazana, ale jeśli od 200 tys. km jeździsz
> po szkle, to prawdopodobnie masz je powbijane w opony.
> Lepiej zatem nie wyciągać tego szkła, gdyż może ulecieć powietrze.
>
> 2. Słabo cieknący kran po pewnym czasie przestaje cieknąć. Dlaczego?
> Gdyż nieczystości zaklejają dziurę.
>
> 3. Preparaty łatające chłodnice lub awaryjne zestawy naprawcze do kół
> tak naprawdę wprowadzają syf, który zakleja nieszczelności.
>
> Ot cała filozofia.
przestań "męczyć wątek", poza tym to stek bzdur od razu widać, żeś
"fachman"...
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
- przegląd za mną
Najnowsze wątki
- 2025-03-21 Zakaz wjazdu
- 2025-03-21 Nie zawsze wchodzi jedynka
- 2025-03-21 Samochody na wodę
- 2025-03-20 miszczowie parkowania
- 2025-03-20 "Wuj dobra rada" z KDAB rozważa: Choosing the Right Programming Language for Your Embedded Linux Device
- 2025-03-21 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-21 Warszawa => Strategic Account Manager <=
- 2025-03-21 Wrocław => SOC Tech Leader <=
- 2025-03-21 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-21 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-03-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-21 Warszawa => IT Business Analyst <=
- 2025-03-21 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-03-21 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-21 Re: Co po KK-200? (Przypadki szczególne ponad 15 lat) [Islandzka matka/ministra ustąpiła]