  • 101. Data: 2012-10-04 17:04:04
    Temat: Re: zmiana oleju
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "ojciecc" <d...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:506d3c5f$0$1211$6...@n...neostrada
    .pl...

    > Extra! Czy Rover w ogóle miał swój silnik? W rowerach które widziałem były
    > jedynie silniki BMW i Hondy. Nie słyszałem żeby Rover miał swoje silniki!

    ROTFL !!!

  • 102. Data: 2012-10-04 18:09:04
    Od: ojciecc <d...@o...pl>

    W dniu 2012-10-04 17:04, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "ojciecc" <d...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > ROTFL !!!
    Pokaż, jeśli ględzę.

  • 103. Data: 2012-10-04 18:11:28
    Od: ojciecc <d...@o...pl>

    W dniu 2012-10-04 17:01, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "ojciecc" <d...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    .pl...

    > W Oplu może być?

    Jeden czy więcej?Ciekawostka bo nie słyszałem/czytałem.Opel przynosi GM
    spore straty więc to też firma kogucik jak Rover, Saab,Volvo,Daewoo.

  • 104. Data: 2012-10-04 18:12:25
    Od: ojciecc <d...@o...pl>

    W dniu 2012-10-04 17:03, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "ojciecc" <d...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Jak nie zrozumiałeś, to szkoda mojego czasu.
    > Brnij sobie dalej w swoją bezrefleksyjną naiwność i w wiarę w
    > marketoidzkie bredzenie.
    > Tylko nie spamuj tym grupy.
    > PLONK WARNING !!!!
    >
    > A tutaj EOD.

    No i tyle wniosłeś rzeczowego do dyskusji, szkoda. Plomkuj

  • 105. Data: 2012-10-04 18:16:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "ojciecc" <d...@o...pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Nie słyszałem żeby Rover miał swoje

    > Pokaż, jeśli ględzę.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Rover#Z.C5.82ote_lata

    Rover istnieje 130 lat, a nie 30 jak Ci się wydaje.

  • 106. Data: 2012-10-04 18:19:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Jeden czy więcej?Ciekawostka bo nie słyszałem/czytałem.

    Albo nie rozumiałeś co czytasz.
    Fiatowskie silniki JTD montowane były w Oplach przez wiele lat.

  • 107. Data: 2012-10-04 21:26:32
    Od: ojciecc <d...@o...pl>

    W dniu 2012-10-04 18:16, Cavallino pisze:

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Rover#Z.C5.82ote_lata
    >
    > Rover istnieje 130 lat, a nie 30 jak Ci się wydaje.

    Mówimy o teraźniejszości czyli max 30 lat do tyłu.Nie będziemy się
    przecież cofać do drewnianych obręczy!

  • 108. Data: 2012-10-04 21:27:34
    Od: ojciecc <d...@o...pl>

    W dniu 2012-10-04 18:19, Cavallino pisze:

    > Albo nie rozumiałeś co czytasz.
    > Fiatowskie silniki JTD montowane były w Oplach przez wiele lat.

    Rozwiązanie zasilania czy zerżnięty silnik żywcem z Fiata?

  • 109. Data: 2012-10-04 23:29:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "ojciecc" <d...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Mówimy o teraźniejszości

    W teraźniejszości nie ma w Roverze ani Hondy, ani BMW, więc przestań się
    kompromitować.

  • 110. Data: 2012-10-04 23:32:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "ojciecc" <d...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Rozwiązanie zasilania czy zerżnięty silnik żywcem z Fiata?

    Nie - kupowany od Fiata.
    A potem nawet razem produkowany na potrzeby obu firm.
    I to w Polsce w niektórych wersjach.
    Nie wiem jak można było o tym nie słyszeć.