-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: robot <a...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: zmiana całkowitego przełożenia układu napędu
Date: Tue, 27 Dec 2016 15:44:32 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 25
Message-ID: <o3tuoh$40k$1@node1.news.atman.pl>
References: <o3tjuu$orr$1@node1.news.atman.pl> <o3tma2$bce$1@usenet.news.interia.pl>
<o3tq9n$4e7$1@node2.news.atman.pl> <o3tt5a$p42$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: 82.139.185.195
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1482849873 4116 82.139.185.195 (27 Dec 2016 14:44:33
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 27 Dec 2016 14:44:33 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.5.1
In-Reply-To: <o3tt5a$p42$1@usenet.news.interia.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2596194
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2016-12-27 o 15:17, Adam pisze:
>
> Osobiście nie robiłem. Ale widziałem - coś klasy starego Audi80 - ze
> 3 godziny, może szybciej. Jeden mechanik przy tym robił. Dość
> dokładny i spokojny - w sensie: wolny w ruchach. Robił to
> mniej-więcej tyle, ile zajęła mi instalacja systemu i przeniesienie
> aplikacji na nowy komp.
>
> Przypuszczam, że kwestia indywidualna - w jednym aucie rozrząd
> wymieniasz "jedną ręką" w pół godziny, w innym musisz wyjąć silnik.
>
>>> Więcej problemów jest w układach wielonapędowych - ale wtedy
>>> walczy się skrzynią rozdzielczą. Jest też możliwość wymiany
>>> skrzyni biegów - bywają auta ze skrzynią "krótką" i "długą".
>>>
>> Chodzi o przedni napęd. pozdro
>>
>
> Najlepiej popytać na forum odpowiedniej marki czy modelu. Już od
> wielu lat nie siedzę w mechanice samochodowej - wiele tu nie pomogę.
>
Dzięki.
Rozjaśniłeś mi sytuację.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.12.16 15:51 yabba
- 27.12.16 22:14 Tomasz Pyra
- 01.01.17 02:39 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=