  • Data: 2016-12-27 15:51:51
    Temat: Re: zmiana całkowitego przełożenia układu napędu
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "robot" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:o3tppj$ujo$1@node1.news.atman.pl...

    > No przyznaje, że nie zrozumiałem. Autor zbyt sumiennie wtopił właściwy
    > przekaz pomiędzy wiersze jak na moje możliwości intelektualne.
    >
    > Ale to i tak droga i poważna operacja z tą skrzynią.

    Wymiana skrzyni na inny egzemplarz to nic wielkiego, robota podobna jak
    często przy wymianie sprzęgła. Ważne, żeby sposób mocowania pasował do
    silnika, półosie do piast, sterowanie sprzęgła. W jednym modelu w zalezności
    od rocznika potrafią być zmiany uniemożliwiające łatwa wymianę.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba