-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
rada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <o3tjuu$orr$1@node1.news.atman.pl> <o3tma2$bce$1@usenet.news.interia.pl>
<o3tq9n$4e7$1@node2.news.atman.pl>
In-Reply-To: <o3tq9n$4e7$1@node2.news.atman.pl>
Subject: Re: zmiana całkowitego przełożenia układu napędu
Date: Tue, 27 Dec 2016 15:19:09 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 20
Message-ID: <5862786c$0$657$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.119.85
X-Trace: 1482848364 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 657 83.30.119.85:58974
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2596193
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "robot" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:o3tq9n$4e7$...@n...news.atman.pl...
W dniu 2016-12-27 o 13:20, Adam pisze:
>> W dniu 2016-12-27 o 12:40, robot pisze:
>>> Czy można w jakiś prosty tani sposób zmienić całkowite
>>> przełożenie układu przeniesienia napędu?
>> Najczęściej zmienia się dyfer.
>A skoro w przednionapędowym dyfer jest zintegrowany ze skrzynią
>to czy dobrze rozumiem, że nie jest to ani proste ani tanie?
A duza ta zmiana potrzebna ?
Zazwyczaj osobowe maja kilka wersji skrzyn, dobranych do silnikow ...
ale czy beda pasowac wszystkie parametry - od rozstawu otworow
mocujacych przed dlugosc polosiek ... chyba latwiej srednica kol
pomanipulowac.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.12.16 15:44 robot
- 27.12.16 15:51 yabba
- 27.12.16 22:14 Tomasz Pyra
- 01.01.17 02:39 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=