  • Data: 2009-12-09 23:06:15
    Temat: Re: zmiana AUS info kolejowa
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wiwany napisał:

    > Poza info PKP IC są to tepsiane informacje miejskie (19493,19491) i
    > zamawialnie (19050, 19051). Im co prawda cennik poświęca osobną część
    > 3, ale jak w powyższym przypadku z żadnego rozdziału poświęconego
    > poszczególnym planom taryfowym nie odsyła do tej części...

    Aha, czyli Ty i Michał potwierdzacie, że mi się powyższy fakt nie
    przywidział ;-).

    > Tablica taryfikacji trochę od czapy , bo dotyczy jednego z...31 planów
    > funkcjonujących. I zawiera archeo pt. koszt połączeń "do 0-27"

    A co to było ta SN 27? Pamiętam, że jak kilka lat temu chałturzyłem w
    pewnej firmie, to na 0-27 był nr dostępowy, przez który był realizowany
    w miarę tani dialup do +49 (mniejsza z tym dlaczego - to tamta strona
    tak sobie wymyśliła ;-)).

    Przemek