  • Data: 2009-12-20 09:32:46
    Temat: Re: zmiana AUS info kolejowa
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wiwany napisał:

    > Jeszcze nie wiem, ale sukces w walce o uruchomienie numeru tak mnie
    > oszołomił, że muszę spocząć na laurach ;-)))
    >
    > A poważniej- billing jest z opóźnieniem, a w planach z darmowymi
    > minutami tak naprawdę połączenie powinno być wykonane po wyczerpaniu
    > limitu- wtedy masz pewność ile kosztowało/ zaksięgowano.

    Łał - to liczysz, że może "zejść" z "darmowych" ;-)?

    No i jak już będziesz wiedział, to podaj też wg jakiego taktowania
    policzyli (takie jak w stacjonarnych w twoich planie, minutowe,
    impulsowe, jakieś inne?).

    Aha, a czy przed nawiązaniem połączenia z 19PKP jest darmowy komunikat
    paszczowy, że połączenie kosztuje ile kosztuje i jak nie pasi, to się
    rozłącz?

    Przemek