  • Data: 2011-11-09 08:41:18
    Temat: Re: zlikwidowali SM bo przeszkadzała kierowcom
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Straż miejska powinna pilnować porządku publicznego.
    Dlaczego nie reagują widząc że z przejeżdżającego auta ląduje na drodze
    papier, puszka, niedopałek?
    Dlaczego udają że nie czują wieczornego smrodu wypuszczanych szamb?
    Jak to jest że tak notorycznie unikają tematu kontrolowania miejsc i prób
    przyłapania na gorącym uczynku tych którzy notorycznie wysypują śmieci w
    tych samych miejscach? Rozumiem że problem by był gdyby śmieci ladowały za
    każdym razem w innym miejscu, ale większość z tych dzikich wysypisk jest w
    tym samym miejscu. Kiedyś telefonicznie przekazałem że zawsze w piątek w
    godzinach 21:45-22:15 ktoś podrzuca 3-4 worki w jednym i tym samym miejscu.
    Wiem, bo akurat przeważnie jadąc w jedną stronę i wracając pół godziny
    później widzę co przybyło. Myślicie że ktokolwiek ze straży się pofatygował?
    Minęło już ponad pół roku od mojego telefonu a śmieci w zwłaszcza w piątki
    nadal przybywa. Raz jedyny raz na wiosnę ktoś to dziadostwo uprzątnął ale na
    nic się to zdało, gdyż w najbliższy piątek znowu wylądowały worki.

    Marek