  • Data: 2023-03-07 06:26:14
    Temat: Re: zjazd z ronda z wewnętrznego pasa (pierwszeństwo)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.03.2023 o 23:41, nadir pisze:

    > Sądzę, że nie zrozumiałeś co napisałem. Jak działa sygnalizacja, to nie
    > używa się kierunkowskazu przy (z)jeździe na wprost, lewo i prawo
    > sygnalizuje się jak na normalnym skrzyżowaniu.

    To wydaje się logiczne, bo to żadne "rondo". Żadnej jazdy wokół wyspy,
    żadnych "drugich zjazdów" na wprost. Normalne skrzyżowanie.

    > A jak sygnalizacja przestaje działać, to każdy zjazd z ronda sygnalizuje
    > się prawym kierunkowskazem.

    Ale że jak? Co ma do tego sygnalizacja świetlna?

    > Nawet znalazłem wersję obrazkową.
    > https://motoryzacja.interia.pl/przepisy-drogowe/news
    -kierunkowskaz-na-rondzie-wlaczac-trzeba-albo-nie-za
    lezy-ktor,nId,6191103

    Przecież to bzdura - migasz jak na zwyjłym skrzyżowaniu nie dlatego , że
    działa sygnalizacja świetlna, a dlatego że to zwykłe skrzyzowanie.
    Równie dobrze mogli napisać, że zupełnie inaczej używamy kierunkowskazów
    na rondzie dmowskiego w warszawie i dlatego jak jesteśmy w warszawie to
    nie migammy na zjeździe;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!