  • Data: 2023-03-07 07:38:44
    Temat: Re: zjazd z ronda z wewnętrznego pasa (pierwszeństwo)
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06-03-2023 o 18:41, J.F pisze:
> [...]

    Jeśli było to dawniej niż rok temu, to nieaktualne.

    > To moze mi sie pomylilo, bo mieli takie, gdzie projektanci wycisneli
    > wszystko z przepisow o pierwszenstwie.

    Nic Ci się nie pomyliło.

    Z kierowcami.

    Wczoraj gość z pierwszego prawego pasa do skrętu w lewo (przed rondem),
    przedefilował na rondzie na drugi od prawej, potem na trzeci, w końcu
    wrócił na drugi i tak sobie zjechał.
    Oczywiście przeciął drogę jazdy wszystkim którzy jechali prawidłowo,
    niektórym ze dwa razy.

    Na szczęście było pusto, a ja jestem na takich wyczulony, więc
    przewiedziałem te manewry i ruszyłem wolniej, inaczej byłoby od groma
    pogiętych blach.

    Rejestracja z Kościana - widać tam coś takiego jak rondo nie istnieje, a
    na widok pasów na nim, mózg się wyłącza.