  • 121. Data: 2012-01-31 21:45:48
    Temat: Re: zimowy ON jest do -20'C
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-01-31 21:38, to pisze:
    > begin Grejon

    > A morze na odwrut?

    Morze na odwrut to by w Tatrah było.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 122. Data: 2012-01-31 22:09:53
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Grejon

    > Morze na odwrut to by w Tatrah było.

    Spoczko, lubię Poznań.

  • 123. Data: 2012-01-31 22:18:21
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-01-31 22:09, to pisze:
    > begin Grejon

    > Spoczko, lubię Poznań.

    A ja lubię placki!

  • 124. Data: 2012-01-31 22:30:35
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Pabl_o,

    > A co moze robic 3 godziny z szefem w lesie taki pustak jak ty?
    > :)

    3 godziny? Wiadro viagry musiałby zużyć, żeby 3 godziny wytrzymać.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 125. Data: 2012-01-31 22:33:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Qlfon,

    > Kolina: a od kiedy to stewardesy (ostatnio byłeś właśnie stewardesą)
    > pracują w biurowcach?

    Jaka stewardesa? Pisuardesa! Czytaj uważniej.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 126. Data: 2012-01-31 23:05:22
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Grejon

    > A ja lubię placki!

    Ale w poznaniu to są raczej sławne poznańskie pierniki. No i bułka
    poznańska.

  • 127. Data: 2012-01-31 23:17:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 31 Jan 2012 20:38:52 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    nie zapomnij o zapałkach

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 128. Data: 2012-01-31 23:35:16
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "PaweL" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Pamiętajcie że wg Polskiej Normy olej napędowy zimowy poniżej -20'C
    > zablokuje filtr paliwa. W samochodach bez podgrzewanego filtra trzeba
    > będzie pomóc sobie dodatkami lub ON arktycznym.

    Poprzedniej zimy pytałem się na stacjach o rodzaj ON i podawano mi, że
    otrzymują dostawy paliwa o temperaturze blokowania filtru w granicach 24 -
    28 C.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 129. Data: 2012-01-31 23:39:36
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > Ale w poznaniu to są raczej sławne poznańskie pierniki.

    a slowiki nie?

  • 130. Data: 2012-02-01 00:20:20
    Od: to <t...@i...pl>

    begin marcin