  • 111. Data: 2012-01-31 20:00:54
    Temat: Re: zimowy ON jest do -20'C
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-31 18:26, DoQ pisze:

    > Możesz odkupić Sierre od Adama Płaszczycy. Słyszałem że budowano ją na
    > podzespołach FSO :)

    To jakaś podróbka, nie, dziękuję.

  • 112. Data: 2012-01-31 20:05:06
    Od: PH <p...@...ustach.abc>

    > Przez 2h45m może zbierać grzyby. ;)

    Dobre ;-)

  • 113. Data: 2012-01-31 20:08:07
    Od: PH <p...@...ustach.abc>

    W dniu 2012-01-31 17:11, kamil pisze:
    > Ja zawsze trzymam w domu trochę benzyny i stare szmaty, nasączę je i
    > podpalone podkładam pod silnik na kilka minut. Dlatego mój samochód
    > odpala na dotyk, igła panie i pszczółka nie bity.

    Czyli, jak rozumiem nie wymaga wkładu finansowego.

  • 114. Data: 2012-01-31 20:21:20
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-01-31 19:47, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

    > Gdy się człowiek spieszy, jedzie windą. A jak się człowiek spieszy, to
    > się szatan cieszy. Stąd szatan w windzie!
    >
    > Seco

    A mieli powieźć windą do nieba...

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 115. Data: 2012-01-31 21:09:22
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-01-31 17:36, to pisze:
    > begin kamil

    > Ej, koledzy, robimy hotdogowego spocika?! W planie jedzenie paruwek,
    > podziwianie naszych gwiazd i wyszydzanie dieslowego plebsu!
    >
    > Kto chentny?

    Ja. Proponuję zatankowanie litra benzynki, a potem pójście do kasy i
    kupienie hot-doga i coli w puszce.

  • 116. Data: 2012-01-31 21:32:36
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-01-31 20:08, PH pisze:

    > Czyli, jak rozumiem nie wymaga wkładu finansowego.

    Panie, wymienisz pan tylko przekładnię kierowniczą bo trochę cieknie i
    zamek tylnej klapy bo się czasem nie domyka.

  • 117. Data: 2012-01-31 21:33:55
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > No przecierz grała w "Kewin sam w Bydgoszczy" to hyba jej najwienkszy
    > chit!

    A słyszałes, że rerzyserowała terz dramat chistoryczny "Tupolew w ogniu"?

  • 118. Data: 2012-01-31 21:38:28
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Grejon

    > Ja. Proponuję zatankowanie litra benzynki, a potem pójście do kasy i
    > kupienie hot-doga i coli w puszce.

    A morze na odwrut?

  • 119. Data: 2012-01-31 21:38:52
    Od: to <t...@i...pl>

    begin PH

    > Czyli, jak rozumiem nie wymaga wkładu finansowego.

    To zależy, czy kamil dołączy w komplecie szmaty i benzynę.

  • 120. Data: 2012-01-31 21:43:33
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "anCZka" <A...@o...pl> napisał w wiadomości

    > dlaczego uwazasz że troluje? Wyjeżdzam z apartamnatu (temp 8 C) ok 8:15.
    > Ok
    > 9tej jestem w luksusowym biurowcu w którym pracuję (temp 12C). Nie ma sily
    > żeby mi zamarzł olej tym bardziej że mam bardzo pojemny silnik
    >
    > Ania

    jak czytam takie posty to jestem gotów się oflagować i iść pod sejm popierać
    acta (tfu, na psa urok)