  • 91. Data: 2012-01-31 18:39:52
    Temat: Re: zimowy ON jest do -20'C
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > Zyklon 8 to ty masz w oponah zamiast azotu!

    Sorki, ale mam zielone wętyle koleszko co oznacza rze jest tam jednak
    azot!!

  • 92. Data: 2012-01-31 18:40:59
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 31/01/2012 17:39, to wrote:
    > begin kamil

    > Sorki, ale mam zielone wętyle koleszko co oznacza rze jest tam jednak
    > azot!!

    Bo rześ pewnie kupił same wętyle na allegro i szpanujesz.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 93. Data: 2012-01-31 18:42:17
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > Bo rześ pewnie kupił same wętyle na allegro i szpanujesz.

    Nie prawda gazownik mi załorzył i dał mi jeszcze choinkę zapahową i
    zapahu kokosowym do maluha w gratisie!!

  • 94. Data: 2012-01-31 18:44:41
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 31/01/2012 17:42, to wrote:
    > begin kamil

    > Nie prawda gazownik mi załorzył i dał mi jeszcze choinkę zapahową i
    > zapahu kokosowym do maluha w gratisie!!

    Haha i teraz pewnie zasuania ci płytem CD i policja cię namieży!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 95. Data: 2012-01-31 18:46:47
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > Haha i teraz pewnie zasuania ci płytem CD i policja cię namieży!

    Fakt niepomyślałem o tym ale czy to morzliwe!

  • 96. Data: 2012-01-31 18:49:23
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 31/01/2012 17:46, to wrote:
    > begin kamil

    > Fakt niepomyślałem o tym ale czy to morzliwe!

    "Wszystko się morze zdarzyć", tak śpiewała Grarzyna Torbicka a ona się
    zna bo występuje w filmah przecierz!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 97. Data: 2012-01-31 19:00:14
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 31-01-2012 18:49, kamil pisze:

    > "Wszystko się morze zdarzyć", tak śpiewała Grarzyna Torbicka a ona się
    > zna bo występuje w filmah przecierz!

    Proszę przestać zaśmiecać to forum i nabijać sobie posty!!!

    --
    Paweł

  • 98. Data: 2012-01-31 19:01:09
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > "Wszystko się morze zdarzyć", tak śpiewała Grarzyna Torbicka a ona się
    > zna bo występuje w filmah przecierz!

    Nawet nie wjedziałem ja znam tylko jej utwur "widziałam ptaka cień".

  • 99. Data: 2012-01-31 19:01:47
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 31/01/2012 18:00, DoQ wrote:

    > Proszę przestać zaśmiecać to forum i nabijać sobie posty!!!

    Ty uwarzaj bo znamu się z moderatorem i wylecisz!!!!!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 100. Data: 2012-01-31 19:03:10
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 31-01-2012 19:01, kamil pisze:

    > Ty uwarzaj bo znamu się z moderatorem i wylecisz!!!!!

    Ja jestem prawdziwym kumplem moderatora!!

    --
    Paweł