  • 1. Data: 2012-01-31 14:10:40
    Temat: zimowy ON jest do -20'C
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    Pamiętajcie że wg Polskiej Normy olej napędowy zimowy poniżej -20'C
    zablokuje filtr paliwa. W samochodach bez podgrzewanego filtra trzeba będzie
    pomóc sobie dodatkami lub ON arktycznym.

    Paweł

  • 2. Data: 2012-01-31 14:19:22
    Temat: Re: zimowy ON jest do -20'C
    Od: "anCZka" <A...@o...pl>

    ,>Pamiętajcie że wg Polskiej Normy olej napędowy zimowy poniżej -20'C

    dlatego ja w swoim APARTAMNECIE mam poziemny garaż (na pilota brama)

    Ania

  • 3. Data: 2012-01-31 14:27:52
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "anCZka" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
    >,>Pamiętajcie że wg Polskiej Normy olej napędowy zimowy poniżej -20'C
    >
    > dlatego ja w swoim APARTAMNECIE mam poziemny garaż (na pilota brama)

    i rozumiem ze autem na mróz nie wyjezdzasz? :P

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 4. Data: 2012-01-31 14:31:10
    Od: "anCZka" <A...@o...pl>

    ,>i rozumiem ze autem na mróz nie wyjezdzasz? :P

    why(ang.)?
    Mam ciepły samochód, jeżdzem szybko a więc krótko i nie zdąrzy zamarznąć

    Ania

  • 5. Data: 2012-01-31 14:45:00
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    >,>i rozumiem ze autem na mróz nie wyjezdzasz? :P
    >
    > why(ang.)?
    > Mam ciepły samochód, jeżdzem szybko a więc krótko i nie zdąrzy zamarznąć

    nie ma to jak zacząć dyskusje z trollem, ehh

    plonk.

  • 6. Data: 2012-01-31 14:51:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "anCZka" napisał w wiadomości grup
    >Mam ciepły samochód, jeżdzem szybko a więc krótko i nie zd?rzy
    >zamarzn?ć

    A jak bedzie protest na drodze i zmusza do jazdy powoli ? :-)

    J.

  • 7. Data: 2012-01-31 14:52:51
    Od: "anCZka" <A...@o...pl>

    >nie ma to jak zacząć dyskusje z trollem, ehh

    dlaczego uwazasz że troluje? Wyjeżdzam z apartamnatu (temp 8 C) ok 8:15. Ok
    9tej jestem w luksusowym biurowcu w którym pracuję (temp 12C). Nie ma silły
    żeby mi zamarzł olej tym bardziej że mam bardzo pojemny silnik

    Ania

  • 8. Data: 2012-01-31 14:53:04
    Od: Grejon <g...@g...com>

    > Użytkownik "anCZka" <A...@o...pl> napisał w wiadomości

    > nie ma to jak zacząć dyskusje z trollem, ehh
    >
    > plonk.

    Kolinę to idzie wyczuć na kilometr :)

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 9. Data: 2012-01-31 15:05:15
    Od: "Tulipson" <t...@b...o_n_e.t.pl>

> [...]
    > silły
    > żeby mi zamarzł olej tym bardziej że mam bardzo pojemny silnik

    A co w sytuacji gdy wyjedziesz z tego luksusowego biurowca (temp 12C)
    luksusowym samochodem z bardzo pojemnym silnikiem z luskusowym bogatym
    szefem do pobliskiego luksusowego lasu (temp -25C) Jesli wycieczka sie
    przeciagnie to bedziesz musiala pchac swoj luksusowy samochod z luksusowym
    bogatym szefem w srodku

    Ja bym wolal dodatek do diesla lub odrobine luskusowej VPover98

  • 10. Data: 2012-01-31 15:07:12
    Od: "anCZka" <A...@o...pl>

    >szefem do pobliskiego luksusowego lasu (temp -25C) Jesli wycieczka sie

    lol. Musisz se policzyć: musiałbym stać co najmniej 3 godziny. Co ja bym
    robiła 3h w lesie ?