-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: BartekK <s...@d...org>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: zimówki
Date: Wed, 29 Oct 2014 23:26:25 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 30
Message-ID: <m2rpjm$qsk$1@node2.news.atman.pl>
References: <m2m8gg$659$1@usenet.news.interia.pl> <m2nkdp$jr4$1@node2.news.atman.pl>
<1cqnse0a83ix4$.m8wwuyq7vduy.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: drut.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1414621622 27540 77.252.249.9 (29 Oct 2014 22:27:02 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 29 Oct 2014 22:27:02 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:31.0) Gecko/20100101 Thunderbird/31.2.0
In-Reply-To: <1cqnse0a83ix4$.m8wwuyq7vduy.dlg@40tude.net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2548287
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-10-28 o 22:02, J.F. pisze:
> Mialy dobre wyniki w ADAC (o ile mozna im wierzyc), ale ... w takim
> "zwyklym" rozmiarze byly istotnie drozsze od opon sredniej klasy.
> Tak powiedzmy o 100 zl na sztuce. Niby drobiazg ... ale pozwala pokryc
> koszty kilku wymian i rodzi pytanie co lepsze :-)
Dla mnie jedyny minus - że występują tylko w rozmiarach "baloniastych" -
na 18" nic nie znajdę, co mi się w nadkolu zmieści.
> Ze one sa dobre, to moge uwierzyc, sam chwale caloroczne Debice.
> Ale zeby az tak ? Moze te letnie byly naprawde letnie, na suchy
> asfalt, a nie na mokry, bo to jesienne trzeba :-)
Ja miałem "typowe letnie na suchy asfalt" (federal 595RS-R) - i po
prostu czułem się jak na curlingu - przy wejściu z 50km/h nic nie mogłem
zrobić, ewentualnie w najlepszym wypadku - wjechać w przeszkodę bokiem a
nie przodem, co bym nie kombinował z ABS, z blokowaniem całkowitym
dyfrów, z ręcznym... Inni - na oponach bardziej cywilizowanych - jakoś
sobie radzili po kilku próbach.
Ale fakt - mokra płyta poślizgowa nie jest miarodajnym testem opony na
wszelkie realne warunki drogowe, bo płyta nie ma się nijak do
prawdziwego asfaltu, tak oblodzonego, jak mokrego (a tutaj się opona do
płyt "kleiła" wręcz, woda nic nie zmieniała, bieżnik widać wyciskał całą
wodę, a rozgrzana guma - lepiła do farby płyty).
--
| Bartłomiej Kuźniewski
| s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
| http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
173
Najnowsze wątki z tej grupy
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
Najnowsze wątki
- 2025-03-12 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-12 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-12 Warszawa => Programista C <=
- 2025-03-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-03-12 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- 2025-03-12 Warszawa => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-12 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-03-12 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-12 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Junior Digital Product Manager <=