  • Data: 2011-10-19 10:27:43
    Temat: Re: zimowki
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-19 10:08, The_EaGle pisze:

    > Za dawnych czasów pamiętam że w 126p zmieniałem koło w 5 minut. Od momentu
    zatrzymania się do ruszenia. Kiedyś o to założyłem się z kolegą i wygrałem. Tyle
    zajmowało, wyjęcie podnośnika, wyjęcie koła i klucza do kół, odkręcenie śrub,
    podniesienie samochodu, wymiana koła, przykręcenie ręką, opuszczenie, przykręcenie
    kluczem i schowanie wszystkiego do bagażnika.

    Jakieś 5-7 minut zajmuje mi zmiana koła bez specjalnego napinania się.
    Przy zmianie 4 sztuk idzie szybciej - podnośnik i klucz już jest wyjęty.
    Oczywiście nie poddaję każdej śruby defektoskopii ultradźwiękowej :)
    Smarem miedziowym czasem maziam co zajmuje dodatkowe 10 sekund/śrubę.