  • 11. Data: 2011-11-13 11:33:00
    Temat: Re: zimowanie moto
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    W dniu 2011-11-13 11:41, marider pisze:

    > Szyba (wyzsza czy z garbem), crashpady i tlumik to "Stage 1", u mnie juz
    > bedzie hmmm... Stage 3? Ale na cos w koncu trzeba wydawac ciezko
    > zarobione dudki wiec co mi szkodzi ;)

    U mnie stage 1 mam nadzieję zakończyć z lekko dłubniętym ECU jeszcze a
    może coś większego, ale o tym na razie cicho bo wiele od kasy zależy...

    --
    _______
    Songoku

  • 12. Data: 2011-11-13 11:34:11
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    W dniu 2011-11-13 10:41, AZ pisze:

    > Chcesz ten ladny motocykl zeszpecic wyzsza szyba? Fuj...

    Bo powyżej czystu mi się powieki wywijają :)

    p.s
    znpwu sie oftop zrobił, hehe :)

    --
    _______
    Songoku

  • 13. Data: 2011-11-13 12:05:45
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-13, Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> wrote:

    > Bo powyżej czystu mi się powieki wywijają :)

    It's not a bug, it's a feature. Wiesz ile metrow pokonujesz przy
    300 km/h na jedno mrugniecie okiem??

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2011-11-13 12:40:20
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    W dniu 2011-11-13 13:05, AZ pisze:

    > It's not a bug, it's a feature. Wiesz ile metrow pokonujesz przy
    > 300 km/h na jedno mrugniecie okiem??

    hahaha, masz rację nie spojrzałem na na to w ten sposób :)

    --
    _______
    Songoku

  • 15. Data: 2011-11-13 13:33:14
    Temat: Re: zimowanie moto [OT]
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2011-11-13 11:44, AZ pisze:
    > Robisz turystyka z R1?

    Hmmm, przyznam ze ten model do turystyki sie nadale a widzialem kiedys
    podobny zestaw na R1'06 i jakos mi w oko wpadlo. W sumie co mi szkodzi
    poprobowac, zwlaszcza ze oprocz Renntec'a (3kg udzwigu tylko) i Ventury
    (lipny wyglad) nic z mocowan bagazy do tego modelu nie widzialem a
    stelaze Givi wygladaja solidnie i ma to spory udzwig. Wystarczy
    mocowania dorobic i jakos to zgrac ze soba.

    W sumie po wiosennej prawie 3tyg wycieczce do Wloch (przez Francje ;) )
    na F4i powiem ze na dluzsza trase centralny kufer jest bdb sprawa, sakwy
    tekstylne i tankbag tez sa OK - o ile deszcz nie pada duzy i dlugo a do
    Pl wjezdzalem 3 maja przez Czechy przy -5C i grad/snieg z deszczem
    (niefajnie bardzo).

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 16. Data: 2011-11-13 17:47:16
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Songoku pisze:

    > Jakieś własne dodatkowe sposoby?

    Nie wiem czy to sposób ale ja kiedyś smarowałem metalowe części
    motocykla smarem do łozysk. Dawało to ochronę przed rdzą. Trochę trzeba
    bylo się na wiosnę przyłożyć do usunięcia tej warstwy.

    A tak w ogóle to wpadłem na ten pomysł jak kupiłem smar w Louisie "Lager
    fett". I ja gupi myślałem że to właśnie do zimowania motocykla uznając
    że lager to magazyn :)

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 17. Data: 2011-11-13 17:51:12
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-11-13 18:47, Piotr Rezmer pisze:

> [...]
    >
    > A tak w ogóle to wpadłem na ten pomysł jak kupiłem smar w Louisie "Lager
    > fett". I ja gupi myślałem że to właśnie do zimowania motocykla uznając

    ROTFL. A wystarczy kupic puche WD40 lub czegos podobnego i spryskac
    wszystko co moze zechciec zardzewiec lub zasniedziec. Do wiosny wytrzyma
    bez szkod nawet w wilgotnej komorce po kurach.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 18. Data: 2011-11-13 23:56:38
    Od: "Szymon Machel" <s...@i...pl>

    To coś trzeba specjalnie robić?
    Stoi w garażu, czasami odpalić, jak zasp nie ma to przeturlać
    troszkę i już. Sezon i tak w lutym trzeba rozpocząć.
    Może jeszcze jakaś pogoda się w tym sezonie trafi.

    Szymon

    ps. może wreszcie zlokalizuję w motongu akumulator,
    chyba jest bo odpala :)

  • 19. Data: 2011-11-14 22:04:42
    Od: "marcinu" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Songoku" <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> napisał w wiadomości
    >W dniu 2011-11-13 09:45, Piotr Kompa pisze:
    > Dzięki:)
    > O myszach zapomniałem, ale gdzie ja mam te gaźniki? Może ktoś pomóc ;)

    Zgubiłeś
    Ja w moim mam 4 więc jakby co do daj cynk, podzielę się :)

    Marcin/CBF600N
    Wawa-Bielany zone

  • 20. Data: 2011-11-15 06:04:37
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    W dniu 2011-11-14 23:04, marcinu pisze:

    > Zgubi?e?
    > Ja w moim mam 4 wi?c jakby co do daj cynk, podziel? si? :)

    ale, gdzieś na trasie? Mogłeś powiedzieć to byśmy wrócili... :P

    --
    _______
    Songoku