  • 1. Data: 2011-11-10 21:56:17
    Temat: Jeżeli skręcamy w prawo, wyciągamy rękę...
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    Ej, no to trzeba przeczytać :D

    http://moto.pl/MotoPL/1,90109,10625536,Zamiast_migac
    zy_bedziemy_machac_rekoma.html

    Szczególnie smakowity kawałek przyszłej "instrukcji":

    "Następnie otwieramy kranik paliwa i naciskamy przycisk do "przelewania"
    gaźnika, trzymamy wciśnięty tak długo aż benzyna nie zacznie wyciekać
    przez specjalny otworek w komorze pływakowej. Wykonujemy dwa, trzy ruchy
    starterem przy wyłączonym zapłonie w celu zassania mieszanki do komory
    spalania."

    komentarz :)

    "Programy szkolenia dla kat. A przypominają przepisanie książki o
    technice jazdy z lat 40-tych XX wieku, ktoś chyba zapomniał, że wiele
    się zmieniło "

    Jak czytam takie rzeczy to zawsze przypomina mi się refren:

    http://www.youtube.com/watch?v=180Mgpr8CfU

    --
    Wojtek Sobociński
    Raz na rowerze raz na motorze

  • 2. Data: 2011-11-11 13:57:26
    Temat: Re: Jeżeli skręcamy w prawo, wyciągamy rękę...
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Wojtek Sobociński " napisał w wiadomości grup
    > Ej, no to trzeba przeczytać :D

    Komus sie chce poszukac pelnej wersji tego projektu? Chcialbym sobie go
    przeczytac, a mam problem ze znalezieniem czegos wiecej niz informacje z
    portali.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 3. Data: 2011-11-13 16:09:14
    Od: ogórek <j...@w...pl>

    W dniu 2011-11-11 14:57, Ivam pisze:
> [...]
    >
    > Komus sie chce poszukac pelnej wersji tego projektu? Chcialbym sobie go
    > przeczytac, a mam problem ze znalezieniem czegos wiecej niz informacje z

    http://portalnaukijazdy.pl/pl/news/blog/rozporzadzen
    ia-wykonawcze-do-ustawy-o-kierujacych-pojazdami-2300
    /

    Tu jest wyjaśnienie i pdf-y do ściągnięcia.
    Nie ma się czym emocjonować.

  • 4. Data: 2011-11-14 15:28:16
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "ogórek" napisał w wiadomości grup
    > http://portalnaukijazdy.pl/pl/news/blog/rozporzadzen
    ia-wykonawcze-do-ustawy-o-kierujacych-pojazdami-2300
    /

    > Tu jest wyjaśnienie i pdf-y do ściągnięcia.

    Thx serdecznie.

    > Nie ma się czym emocjonować.

    No wlasnie portale i gazety mowia co innego - dlatego chce sie przekonac
    samodzielnie o co tyle halasu.

    --
    pzdr:
    Ivam