  • Data: 2010-01-07 23:26:52
    Temat: Re: zima jednak jest straszna
    Od: "bartekkr" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:hht9og$1di$1@news.onet.pl...

    > No i jak sie skonczylo ?

    W tamtą stronę jechałem jak zwykle 1,5h, ale z powrotem 2,5h. W sumie nie
    bylo tak zle. Policjanci zaczeli pozniej cos kierowac ruchem w Klikuszowej
    na tym moscie. Najbardziej wkurzali mnie maruderzy na lewym pasie na S7.
    Jedzie taka ciotka 70km/h i trzeba wyprzedzac prawym. W takim tempie to
    mozna jechac rzeczywiscie te 6h, ale jak sie troche przyspieszy to jakos
    idzie ;) Slowem - nie bylo tak tragicznie jak to pokazywali w TV.