  • Data: 2011-11-23 16:09:44
    Temat: Re: [zima] jak kto? szuka: kable rozruchowe - lidl
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-11-23, Jacek <n...@g...com> wrote:
    > Byłem dziś w Lidlu i z ciekawości pooglądałem te kable.
    > Krokodyle mają mocną sprężynę i styki z blachy na oko miedzianej.
    > Sam kabel może mieć te 25 mm kw i jest aluminiowy miedziowany.
    > Wrażenie ogólne dobre, ale ja bym nie kupił.
    > Raz w życiu widziałem zapalanie auta z obcego akumulatora, ale kable
    > były typu zrób to sam z przewodów spawalniczych z zaciskami mosiężnymi
    > na śrubę. Przy zaciskach typu krokodyl IMO jest za duży opór i można co
    > najwyżej podładować akumulator z drugiego auta, a do tego wystarczą byle
    > jakie przewody.

    Dokladnie. Palilem ostatnio Audi 1.9 TDI ktore samo ledwo krecilo. Kable
    niby lepsze od tych za 10 PLN, po podlaczeniu krecil tak jak bez
    podlaczenia, niezaleznie czy dawca mial 1000 rpm czy 4000 rpm wiec
    trzeba bylo sterczec 10 minut zeby troche wciagnal pradu i dopiero
    zapalil. Co z tego, ze kabel ma duzy przekroj jak blacha w krokodylkach
    jakiej jest grubosci? 2mm? No to jaka daje nam powierzchnie styku z
    klema?

    --
    Artur
    ZZR 1200