    From: "gzk" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: zgubienie/kradziez telefonu
    Date: Thu, 13 Dec 2012 12:02:35 +0100

    Użytkownik "Maciek." <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:kacanu$ihi$1@node1.news.atman.pl...
    > Użytkownik "gzk" <g...@g...pl> napisał
    >
    > Istotnego, mówisz...
    > Policja działa w ten sposób aby zgadzały się statystyki wykrywalności
    > sprawców.
    > Tu sprawcę będzie ciężko znaleźć (masz IMEI aparatu?) więc będą cię
    > namawiać abyś odpuścił.
    > Z drugiej strony, bez zgłoszenia na policji operator nie zablokuje IMEI.
    >
    > Nikt tu za ciebie decyzji nie podejmie.

    IMEI aparatu oczywiście mam, mam też numer karty SIM, którą
    znalazca/złodziej używa do prób uruchomienia tego aparatu (aparat był
    dodatowo zabezpieczony).
    Zanalazca - gdyby chciał go zwrócić, nie miłby z tym żadnego problemu, wie
    nawet że za zwrot dostanie "znaleźne" ale najwyrażniej nie ma zamiaru tego
    zrobić, bo cały czas próbuje odblokować aparat.
    Nie oczekuje aby ktoś podejmował za mnie decyzje, a pytam czy ktoś miał
    podobny przypadek, czy Policja wogóle podejmie jakiś kroki aby odnaleźć
    aparat wart. ok 800 zł?