  • Data: 2012-12-21 03:26:58
    Temat: Re: zgrabne pudlo na 4-5HDD
    Od: Michal <d...@d...mailexpire.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-21 01:28, Salata pisze:

    > Ja mam i w tym celu kupiłem Fractal Design Define Mini. Imo warta tych
    > pieniędzy, mATX i mieści 6 dysków 3,5" jeden SSD i miejsce na 2 napędy
    > 5,25" lub kolejne kieszenie. Przy tym cicha i dobrze wentyowana. Support
    > producenta genialny.

    Nie żebym się czepiał (podoba mi się minimalistyczny styl FD, dodatkowe
    gąbki wyciszające i drzwiczki oraz obrócenie dysków o 90 stopni w
    Defiance Mini to do powyższego zastosowania plus), sam przymierzam się
    wreszcie do zmiany blach w desktopie na XL R2 jak już będę mógł(*),
    ale naprawdę mnie powyższym zaintrygowałeś - co może być rewelacyjnego w
    supporcie producenta obudowy bez zasilacza (samych blach)?
    Nie jeśli chodzi o projekt, rozłożenie elementów i wykonanie (bo to we
    Fractalach z którymi miałem styczność jest świetne) ale chodzi mi o ten
    wspomniany _SUPPORT PRODUCENTA_.

    *
    Głupia sprawa - całkiem wydajny konfig z 2 kartami graficznymi,
    5 HDD, 2 napędy optyczne i wszystko to ściska się w blachach Codegena
    z 2002 r. w których zasilacze były już zmieniane z 3 albo 4 razy przez
    ten czas (aktualny to czarny Tagan U33 II 600 kompletnie nie pasujący do
    obudowy) a wszystko przez pier*ą naklejkę licencyjną WindowsXP potrzebną
    mi nadal do Win7 x64 w wersji upgrade).

    BTW:
    Jak już piszemy o FD - do celu o jakim tu piszemy (konfig pod FreeNAS)
    można jeszcze wziąć pod uwagę Node 304:

    http://www.fractal-design.com/?view=product&category
    =2&prod=94

    IMHO prezentuje się bardzo ładnie i chyba lepiej do tego celu niż typowa
    obudowa tower ze względu na zwartą, minimalistyczną konstrukcję.