  • 1. Data: 2010-03-22 19:55:11
    Temat: zglaszac na AC ?
    Od: "Michal" <b...@o...pl>

    wjezdzajac na swoje miejsce w garazu lekko przytalem tylny blotnik
    http://www.bruneros.md4.pl/IMG_6367.JPG

    9 kwietnia konczy mi sie autocasco i nie bede go przedluzal
    (auto casco z wykupiona amortyzajca i naprawami w ASO, bez udzialu wlasnego)
    ale auto jest z roku 99 (vw bora)

    warto to zglosic w ramach szkody ?
    przy okazji kiedys przychaczylem i lekko pękła mi ramka od lusterka po tej
    same stronie,
    to tez bym zglosil...

    wyplaca za cos takiego jakas kasiore ?

    4966 (20100322) __________

  • 2. Data: 2010-03-22 20:17:32
    Temat: Re: zglaszac na AC ?
    Od: "Marcus Wright" <b...@a...mail.com>

    > wyplaca za cos takiego jakas kasiore ?

    Mam nadzieję, że nie.

  • 3. Data: 2010-03-22 20:21:12
    Od: Perełka <p...@b...pl>

    zgłaszaj, nie po to płaciłeś żeby nic z tego nie mieć dla siebie.
    KOlega płaci AC za każde auto jakie miał/ma i tak średnio co 3 lata je
    uszkadza żeby wyrwac od nich swoją kase:)

  • 4. Data: 2010-03-22 20:23:10
    Od: "Michal" <b...@o...pl>

    > Mam nadzieję, że nie.

    a dlaczego ? i po co ci ta nadzieja ?

    4966 (20100322) __________

  • 5. Data: 2010-03-22 20:48:24
    Od: to <t...@a...xyz>

    Perełka wrote:

    > KOlega
    > płaci AC za każde auto jakie miał/ma i tak średnio co 3 lata je uszkadza
    > żeby wyrwac od nich swoją kase:)

    A gdzie się leczy?

    --
    cokolwiek

  • 6. Data: 2010-03-22 20:48:55
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Perełka wrote:

    > KOlega płaci AC za każde auto jakie miał/ma i tak średnio co 3 lata je
    > uszkadza żeby wyrwac od nich swoją kase:)

    Czy kolega jest ubezpieczony też na życie? :-)

  • 7. Data: 2010-03-22 22:15:37
    Od: AL <a...@s...tam>

    Michal pisze:
    > wjezdzajac na swoje miejsce w garazu lekko przytalem tylny blotnik
    > http://www.bruneros.md4.pl/IMG_6367.JPG

    zglos jak najbardziej - wysaduje wpierw ile dostaniesz i czy chcesz
    ubezpieczac auto w AC na kolejny okres (znizki)

    jesli nie przytarte do golej blachy - nie naprawiaj (nie maluj calego
    elementu) - niech Ci to lakiernik tylko lekko 'przypudruje' miejscowo.

    > __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy
    > sygnatur wirusow 4966 (20100322) __________
    >
    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    a to powyzsze wywal

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 8. Data: 2010-03-22 23:53:09
    Od: Perełka <p...@b...pl>

    Spokojnie.
    Nie są to crashtesty, tylko zwykłe stłuczki:)

  • 9. Data: 2010-03-23 13:54:32
    Od: Shadowchaser <s...@o...pl>

    On 3/22/2010 11:53 PM, Perełka wrote:
    > Spokojnie.
    > Nie są to crashtesty, tylko zwykłe stłuczki:)
    Czyli nie jest? To przynajmniej nie musi sobie nog lamac, zeby dostac
    swoje pieniadze:P