eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklezestawy do awaryjnej naprawy przebitej oponyRe: zestawy do awaryjnej naprawy przebitej opony
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    ews2.glorb.com!npeer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me
    .highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostra
    da.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Tmek" <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    References: <4c2d0c8d$0$19177$65785112@news.neostrada.pl> <i0k9cb$q5k$1@news.onet.pl>
    <i0kae5$tq0$1@news.onet.pl> <i0kb5d$vm2$2@news.onet.pl>
    <i0kbj4$1l9$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: zestawy do awaryjnej naprawy przebitej opony
    Date: Fri, 2 Jul 2010 12:49:04 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Lines: 27
    Message-ID: <4c2dc41f$0$17106$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.191.37.216
    X-Trace: 1278067743 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 17106 79.191.37.216:1838
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:625970
    [ ukryj nagłówki ]

    Marcin N wrote:
    >> Nie da razy nawet z rowerem, jak masz na zero spuszczoną bezdetkowa
    >> opone. Musi byc duza wydajnosc w krotkim czasie.
    >
    > Czy aby na pewno? W rowerze musisz otrzymać 4-5 atmosfer. W motocyklu
    > około 2.5.
    >
    > Ta duża wydajność w krótkim czasie potrzebna jest do uszczelnienia
    > załatanego otworu?

    Haha, co za roznica czy detkowa czy bezdetkowa. Z detkowa niby latwiej bo
    nic nie wylazi i od razu pompujesz, ale pompki rowerowe to mozna uzyc do
    podprcia moto jak kolo zdejmujesz najwyzej.

    Z zycia. Opona 17-90/130, z detka, plus standardowa pompka rowerowa.
    Pompowane 2 godziny plus czas na odpoczyek bo pompka i pompiarz sie grzal.
    Po mniej wiecej tym czasie bylo na tyle powietza ze dalo sie podjechac na
    stacje. Tam manometr pokazal pol atmosfery. Wiec zeby dociaganc do 2, to
    lepiej nie myslec.

    Nie chodzi w tym o cisnenie a objetosc. 4,5 w rowetrze to nic w porownaiu 2
    w moto. Wiec albo naboje na dorazne przygody alo kompresor albo wielgachna
    pomka samochodowa.

    Tmek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: