  • 1. Data: 2015-12-03 17:38:58
    Temat: zestaw głośnomówiący bluetooth
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    Hej,

    chciałem żonie "do buta" kupić jakiś zestaw głośnomówiący na bluetooth.

    Ktoś używa? Ma to w ogóle sens? Podzielcie się opiniami.

    No i co kupić. Jabra wygląda fajnie ale wolałbym żeby wyświetlał nr, bo
    inaczej to trochę bez sensu... Polecicie coś?

    Dzięki i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2015-12-03 19:20:18
    Temat: Re: zestaw głośnomówiący bluetooth
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-12-03 o 17:38, twistedme pisze:
> [...]
    >
    > No i co kupić. Jabra wygląda fajnie ale wolałbym żeby wyświetlał nr, bo
    > inaczej to trochę bez sensu... Polecicie coś?

    Też długo się zastanawiałem
    I w końcu kupiłem.
    Nie chcę już żadnych słuchawek, które w 99% przypadków mają rozładowane
    baterie. Telefon w kieszeni, a mogę wybrać telefon, przeglądnąć książkę,
    widzę kto dzwoni... Tak w schłuchawce też mogę odebrać mając telefon w
    kieszeni, ale kto dzwoni to się dopiero dowiem w trakcie. A wybrać to i
    tak zapomnij (chyba że jest obsługa głosowego wybierania która działa
    jeszcze sensownie).

    Chciałem Parrota z wyświetlaczem, ale stwierdziłem że cena jest lekką
    przesadą, więc dołożyłem troszeczkę i wymieniłem radio 2DIN w toczydle.
    Mam BT, mam lepsze radyjko a i dzieciaki filmy obejrzą.

    Pozdrofka

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2015-12-03 19:22:57
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2015-12-03 o 19:20, Irokez pisze:

> [...]
    > przesadą, więc dołożyłem troszeczkę i wymieniłem radio 2DIN w toczydle.
    > Mam BT, mam lepsze radyjko a i dzieciaki filmy obejrzą.

    No ale to mi do buta się nie zmieści :) Myślałem o takim +- 300zł :)

  • 4. Data: 2015-12-03 22:11:56
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "twistedme" <t...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > No i co kupić. Jabra wygląda fajnie ale wolałbym żeby wyświetlał nr, bo
    > inaczej to trochę bez sensu... Polecicie coś?

    mialem minikit parrota, drugi raz kupilbym tylko gdybym czesto
    zmienial samochody - jego jedyna zaleta to przekladalnosc

    parrota ck3100 moge polecic, ale drogi - montowalem kobiecie,
    bratu, znajomemu 3x uzywane dzialaja od lat bez problemow

    sam mam radio blaupunkta toronto 420 BT i tez nic mu zarzucic
    nie moge jezeli o polaczenia telefoniczne chodzi - za to zrypali
    prawe pokretlo kompletnie

    zestawy glosnomowiace maja jedna irytujaca przypadlosc - jezeli
    nie wylaczysz calkiem stacyjki (oczywiscie zalezy jak sa zasilane,
    ale najczesciej i najprosciej razem z radiem) a odejdziesz na pare
    krokow od samochodu to dzwoniacy czesto chwile pogada sobie do auta
    zanim sie zorientujesz

    w przypadku androida mozna to rozwiazac np. tagiem nfc

    --
    http://db.org.pl/

  • 5. Data: 2015-12-03 22:28:27
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-12-03 o 22:11, m4rkiz pisze:
> [...]
    > ale najczesciej i najprosciej razem z radiem) a odejdziesz na pare
    > krokow od samochodu to dzwoniacy czesto chwile pogada sobie do auta

    No ale to chyba zupełnie normalne?

    Jak mam wysiąść z auta wyłączam stacyjkę i praktycznie momentalnie
    rozmowa przełącza się na telefon. Jak mam zamiar kogoś zostawić i wyjść
    wciskam przycisk "Private" (przynajmniej moje radio ma takie coś) i mam
    rozmowę w telefonie.
    Jakiejś tam irytacji nie odczuwam.

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2015-12-04 08:57:56
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 3 Dec 2015 17:38:58 +0100
    twistedme <t...@o...pl> wrote:

    > Polecicie coś?

    Używałem tylko Nokia CK-15W, nowy obecnie ciężko dostać, choć jeden sklep ma za 500,
    używanego widzę na allegro poniżej 200 zeta.

    Powinien zaspokoić wszystkie Twoje, tudzież małżonki potrzeby w tej materii.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 7. Data: 2015-12-04 09:18:07
    Od: Pawel Mojski <p...@p...pawcio.net>

    On 12/03/2015 05:38 PM, twistedme wrote:
> [...]
    >
    > No i co kupić. Jabra wygląda fajnie ale wolałbym żeby wyświetlał nr, bo
    > inaczej to trochę bez sensu... Polecicie coś?

    Ja kupiłem radio alpine UTE-72BT i problem z głowy.
    Pokazuje kto dzwoni, synchronizuje książkę telefoniczną. Potrafi A2DP
    (koniec pen-drive, płyt/cokolwiek) a co najważniejsze ma mikrofon na
    (długim) kabelku.

    Pozdrawiam;
    Paweł Mojski

  • 8. Data: 2015-12-04 09:27:34
    Od: twistedme <t...@o...pl>

> [...]
    > zanim sie zorientujesz
    >
    > w przypadku androida mozna to rozwiazac np. tagiem nfc

    Dzięki.

    Zapomniałem dodać, że zależy mi właśnie na mobilności, bo będzie używany
    w 2 autach.

    Znalazłem jakiegoś parrota minikit neo 2 hd za 275 i ma w teorii
    wszystko co potrzeba. 2 telefony na raz (bardzo istotne), mówi kto
    dzwoni (jak działa dobrze to nawet lepiej w sumie niż wyświetlacz).

    Jest jeszcze parrot minikit+ za 189 ale nie znajduję tej funkcji
    "Wypowiadanie nazwy dzwoniącego kontaktu".

    Jak miałeś, to może przypadkiem ten minikit+, czy mówi kto dzwoni?

  • 9. Data: 2015-12-04 09:31:11
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2015-12-04 o 09:18, Pawel Mojski pisze:

> [...]
    > Pokazuje kto dzwoni, synchronizuje książkę telefoniczną. Potrafi A2DP
    > (koniec pen-drive, płyt/cokolwiek) a co najważniejsze ma mikrofon na

    Niestety nie wchodzi w grę, bo ma używać też w służbowym aucie (a w
    sumie jeździ chyba trzema).

  • 10. Data: 2015-12-04 11:55:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Irokez" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    >dołożyłem troszeczkę i wymieniłem radio 2DIN w toczydle. Mam BT, mam
    >lepsze radyjko a i dzieciaki filmy obejrzą.

    Otoz to - porzadny zestaw montuje sie klopotliwie, bo kablownia w
    aucie sie mala robi.
    Najlepiej jak w radiu ... i to fabrycznym.

    Kto dzwoni to potrafia jakies funkcje glosowe powiedziec, ale glosowe
    wybieranie numeru ... w polskim jezyku to chyba kiepsko dziala na
    wspolczesnych smartfonach.

    J.