    From: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: zestaw do 3k (zasilacz?)
    Date: Tue, 22 Dec 2009 20:13:09 +0000 (UTC)

    januszek napisał:

    > i5 750 nie grzeje sie bardzo wiec boxowe chlodzenia w zupelnosci mu
    > wystarczy.

    Jeśli chodzi o chłodzenie to jestem pewien, że wystarczy - mi chodzi
    o *ciche* chłodzenie :)

    > Skoro na komp bedzie z tych gamefree to 239 zl za pasywna
    > karte nvidi to zbytek bo takie mozna kupic w okolicach 150 zl.

    To co teraz starczy na wszystko za 6 lat ledwo okno poruszy. Tak, kupuję
    komputer na tak długi czas - obecny ma 8 lat (po 3 latach wymiana
    procesora i dokładanie RAMu). Gdyby nie to, że sypie się mechanicznie
    to służyłby mi jeszcze przynajmniej rok.

    > Samemu jak sie umie ;)

    Umie się, ale się nie chce ;)

    > j.
    >
    > ps. Komputronik jest niestwety najdrozszy, praktycznie wszedzie indziej
    > jest taniej.

    Nie zamierzam tam kupować. Po prostu ze znanych mi sklepów internetowych
    ma szeroką bazę danych i w miarę ujednolicone tabelki co ułatwia
    decyzje.

    m.