  • 71. Data: 2013-06-24 11:20:24
    Temat: Re: zestaw dla inz
    Od: BQB <a...@s...com.invalid>

    W dniu 2013-06-24 08:10, Chris pisze:
    > Michal nabazgrał(a):

    > Intela, model wybierz sobie z neta.

    A intel nie przestał przypadkiem robić płyt dla zwykłych użytkowników?

    --
    Smart PowerBank
    www.idea4tec.pl

  • 72. Data: 2013-06-24 11:59:45
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    BQB nabazgrał(a):

    > A intel nie przestał przypadkiem robić płyt dla zwykłych użytkowników?

    Nie:
    http://ark.intel.com/pl/products/family/1125

  • 73. Data: 2013-06-24 12:59:07
    Od: BQB <a...@s...com.invalid>

    W dniu 2013-06-24 11:59, Chris pisze:
    > BQB nabazgrał(a):

    > Nie:
    > http://ark.intel.com/pl/products/family/1125

    Nie tyle przestał, co przestanie:
    http://www.benchmark.pl/aktualnosci/intel-plyta-glow
    na-produkcja-koniec-haswell.html
    http://www.instalki.pl/aktualnosci/hardware/10006-in
    tel-konczy-z-produkcja-plyt-glownych.html
    http://www.purepc.pl/plyty_glowne/intel_konczy_z_pro
    dukcja_plyt_glownych

    I to niby w tym roku.

    --
    Smart PowerBank
    www.idea4tec.pl

  • 74. Data: 2013-06-24 13:07:48
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    BQB nabazgrał(a):

    > Nie tyle przestał, co przestanie:
> [...]

    Przestanie a przestało to dwie różne rzeczy :) na dzień dzisiejszy płyty
    Intela ciągle są dostarczane w dystrybucji.

  • 75. Data: 2013-06-24 15:56:48
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "$heikh el $hah" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > W tej chwili mam uruchomione: ESET SS, TotCmd, Chrome, Thunderbird, VLC
    > Media Player, Corel Video Studio X6, Photoshop CS6, dwa gadżety pulpitu +
    > jakieś mniejsze procesy typu urządzenia wskazujące i TO WSZYSTKO (łącznie
    > z systemowymi) zabiera DWA PRZECINEK TRZY (2,3) GB.

    Ja w tej chwili mam uruchomionego tylko Chrome oraz firewalla/av (czytnika
    list dyskusyjnych nie liczę, bo to stary XP-kowy Outlook, który zajmuje
    dosłownie kilka MB) i juz to zajmuje mi 3 GB pamięci (kilkanaście okien, w
    każdym kilka otwartych kart).

    > I to odpalone na starszym, mniejszym laptopie, bo wciąż wolę Win7 os Win8
    > (na nowszy na stałe przeniosę się pewnie po aktualizacji do 8.1).

    A u mnie na XP (więc na Win7 trzebaby dodać jeszcze pół GB).

  • 76. Data: 2013-06-24 18:50:50
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Mon, 24 Jun 2013 00:52:21 +0200, $heikh el $hah napisał(a):

> [...]
    > + jakieś mniejsze procesy typu urządzenia wskazujące i TO WSZYSTKO
    > (łącznie z systemowymi) zabiera DWA PRZECINEK TRZY (2,3) GB.

    Uzyj jeszcze tego CS6. Bo wiesz, sam program to rzeczywiscie niewiele
    wymaga. Np. wczytaj tam obraz A4, 300dpi z dziesiecioma warstwami. Wtedy
    powiedz ile zajmuje pamieci SAM tylko CS6.

    > I to odpalone na starszym, mniejszym laptopie, bo wciąż wolę Win7 os Win8 (na
    > nowszy na stałe przeniosę się pewnie po aktualizacji do 8.1).
    > Tak że mnie te Twoje liczby mocno dziwią, ale spoko - jak potrzebujesz i
    > Cię stać, to nikomu nic do tego. Przy czym znowu zaznaczę: póki nie
    > będziesz nikomu wmawiać, bez całkowitej pewności, że musi mieć min. 16
    > GB. :)

    Niektorzy na komputerach sie bawia, inni pracuja. Jak zaczniesz pracowac to
    zrozumiesz, ze bredzisz.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 77. Data: 2013-06-25 02:55:47
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-06-24 18:50, R.e.m.e.K pisze:
    > Uzyj jeszcze tego CS6. Bo wiesz, sam program to rzeczywiscie niewiele
    > wymaga. Np. wczytaj tam obraz A4, 300dpi z dziesiecioma warstwami. Wtedy
    > powiedz ile zajmuje pamieci SAM tylko CS6.

    Podeślij jakiś na sheikh.el.shah na gmail, to cipo wiem.

    > Niektorzy na komputerach sie bawia, inni pracuja. Jak zaczniesz pracowac to
    > zrozumiesz, ze bredzisz.

    Choć na tym nie zarabiałem, to wierz mi, że pracowałem I PAMIĘTAM JAK MI
    SIĘ CS3 ŚLIMACZYŁ. Teraz, przy 8 GB, CS6 ani raz się nie 'zawahał'.
    I nie pisz mi o wykorzystaniu w zawodzie (np. projekcie plakatu), bo
    tutaj jest mowa o zastosowaniu typowym. Jak się zatrudnisz w NSA, to
    możesz sobie wsadzić nawet 320 TB tego sRAMu.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 78. Data: 2013-06-25 11:43:29
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 25 Jun 2013 02:55:47 +0200, $heikh el $hah napisał(a):

> [...]
    > tutaj jest mowa o zastosowaniu typowym. Jak się zatrudnisz w NSA, to
    > możesz sobie wsadzić nawet 320 TB tego sRAMu.

    Tia. Typowym zastosowaniem Photoshopa wg. misiaczka kolorowego nie jest
    robienie grafiki do plakatu. To co jest typowym? Obrabianie zdjęć z urodzin
    cioci, zrobionych 2MPix małpką?

    [ Jeżeli czujesz, że życie chce ci dać kopa w dupę, to raczej się nie ]
    [ odwracaj - jaja zdecydowanie bardziej będą bolały. (znalezione w necie) ]

  • 79. Data: 2013-06-25 12:01:01
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Przemysław Ryk nabazgrał(a):

    > Tia. Typowym zastosowaniem Photoshopa wg. misiaczka kolorowego nie jest
    > robienie grafiki do plakatu. To co jest typowym? Obrabianie zdjęć z
    > urodzin cioci, zrobionych 2MPix małpką?

    Ciekawe czy stać takiego "typowego" usera na orginał ... bo pewnie zajebał z
    torrentów i teraz zgrywa profesjonalnego grafika.

  • 80. Data: 2013-06-25 12:05:49
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    $heikh el $hah nabazgrał(a):

> [...]
    > I nie pisz mi o wykorzystaniu w zawodzie (np. projekcie plakatu), bo tutaj
    > jest mowa o zastosowaniu typowym. Jak się zatrudnisz w NSA, to możesz

    Jak pisał R.e.m.e.K nie każdy używa PS do robienia wizytówek z jednym fontem