  • Data: 2013-06-24 15:56:48
    Temat: Re: zestaw dla inz
    Od: "maX" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "$heikh el $hah" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    news:51c77c24$0$1226$65785112@news.neostrada.pl...

    > W tej chwili mam uruchomione: ESET SS, TotCmd, Chrome, Thunderbird, VLC
    > Media Player, Corel Video Studio X6, Photoshop CS6, dwa gadżety pulpitu +
    > jakieś mniejsze procesy typu urządzenia wskazujące i TO WSZYSTKO (łącznie
    > z systemowymi) zabiera DWA PRZECINEK TRZY (2,3) GB.

    Ja w tej chwili mam uruchomionego tylko Chrome oraz firewalla/av (czytnika
    list dyskusyjnych nie liczę, bo to stary XP-kowy Outlook, który zajmuje
    dosłownie kilka MB) i juz to zajmuje mi 3 GB pamięci (kilkanaście okien, w
    każdym kilka otwartych kart).

    > I to odpalone na starszym, mniejszym laptopie, bo wciąż wolę Win7 os Win8
    > (na nowszy na stałe przeniosę się pewnie po aktualizacji do 8.1).

    A u mnie na XP (więc na Win7 trzebaby dodać jeszcze pół GB).