  • Data: 2017-08-19 00:27:51
    Temat: Re: zestaw dla Windows XP?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Sebastian Biały" on7iq1$k66$...@n...news.atman.pl
    >
    > Pomijam teorie, bo nie są weryfikowalne. :)

    > Ciekawe zastosowanie VBoxa. IMO -- bezsensowne. Ja używam naraz obu.
    > Przechodzę pomiędzy okienkami Gościa i Gospodarza tak, że postronna
    > osoba może nie załapać, iż OE pracuje pod Gościem. (kładę trzy palce
    > na ,,płytce dotykowej'' i poruszam nimi na boki) ^C^V pracuje tak,
    > jakby wszystko było na jednym systemie, ale klik w link otwiera
    > przeglądarkę pod tym systemem, pod którym jest ów link.

    Prawie wymyśliłeś linuksowe Wine ;)

    Wyobraź sobie, że hostem nie musi być tylko Windows. Są sprzętowe
    maszyny - hosty.
    No dobrze, trochę uprościłem ;)

    A poza tym wirtualizować można (jak pisał wcześniej Sebastian) nie tylko
    komputery. Są już całe wirtualizowane serwerownie, z wirtualnymi
    systemami, switchami, routerami, NAT-ami itd.

    @Sebastian, wydaje mi się, że wirtualnych maszyn hostujących różne www
    czy "chmury" może być więcej, niż 50%. Ciekawe, czy są gdzieś statystyki.

    > (...)

    Dalej mi się nie chce. Zbyt dużo "ustalania wspólnego języka" ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam