  • 11. Data: 2011-08-05 19:03:05
    Temat: Re: zestaw DVD do samochodu
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Poszukuję bowiem przenośnego DVD do samochodu montowanego tak, aby
    > pasażerowie tylnej kanapy mogli z niego korzystać.
    > Założenia:
    > 1) odtwarzanie DVD, DivX
    > 2) 2 ekrany (używałem kiedyś pojedynczego - nie sprawdza się)

    kup sobie 2 sztuki Philipsa w Biedronce po 200 za sztukę i każdy bedzie miał
    swoje
    mają teraz w wyprzedaży
    pzdr
    GL

  • 12. Data: 2011-08-05 19:31:23
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2011-08-05 17:40, Waldek Godel pisze:

    > a czym się różni kabloteka tego od odtwarzacza DVD?

    Tym, że w zestawie, o którym myślę odtwarzacz jest w jednym pudełku z
    jednym z monitorów, a tu osobno. Czyli jeden kabelek więcej. Do tego
    zapewne wymaga zasilania? Drugi kabelek. A nawet trzeci, bo jakiś
    zasilacz na 12/5v po drodze. Jeśli chciałbym mieć możliwość wymiany tego
    pendriva, to musiałbym go umieścić na przedłużaczu - czwarty kabelek
    (zamiast tego pudełeczko mógłbym trzymać "zasięgu", ale w podróży już
    innych rzeczy " zasięgu" jest dość).
    Chyba, że są takie rozwiązania podłączane bezpośrednio pod USB w
    monitorku i z niego się zasilające?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 13. Data: 2011-08-05 19:31:57
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2011-08-05 10:46, LEPEK pisze:
    > Witam,
    >
    > Temat w połowie może NTG, ale tylko w połowie.
    >
    > Poszukuję bowiem przenośnego DVD do samochodu montowanego tak, aby
    > pasażerowie tylnej kanapy mogli z niego korzystać.
    (...)

    Przed takim samym dylematem stanąłem przed wyjazdem na urlop. Wybrałem
    Philips PD7032 (nie będę opisywał, po prostu sobie poczytaj choćby
    tutaj: http://notanio.pl/szukaj/Philips_PD7032 )
    Z mojego doświadczenia: gry prymitywne, ale ujdą. Czyta mi wszystkie
    DVD, DivX i nawet VCD, którego domowy odtwarzacz nie chciał przeczytać.
    Przejechał w tym roku ponad 4 tys. km i odtworzył kilkadziesiąt godzin
    filmów i wszystko bez zarzutu. Dobry dźwięk (jak na tak małe
    głośniczki), b. dobry obraz, można nawet podłączyć do zewnętrznego TV,
    jako sam odtwarzacz.

    Pozdr
    pwz

    P.S. Nie jestem w żaden sposób związany z tą firmą.
    pwz

  • 14. Data: 2011-08-06 10:29:36
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "Myjk"

    >. :P I wcale
    > nie jeżdżę jedynie po gładkich jak pupa niemowlaka autostradach.

    Hehe, sami Niemcy niedalej jak tydzień temu w luźnych rozmowach
    stwierdzili, że mają nawierzchnie autostrad do d... i mam się przejechać
    do Francji, żeby poznać co znaczy pupa niemowlęcia :)

  • 15. Data: 2011-08-06 10:38:24
    Od: jh <n...@s...com>

    W dniu 2011-08-05 19:31, pwz pisze:
    > Philips_PD7032

    Wygląda OK, ale nie widzę gniazda USB/czytnika kart, a zgrywać wszystko
    na płyty to trochę nie teges...

    jh

  • 16. Data: 2011-08-06 10:54:13
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 6 Aug 2011 10:29:36 +0200, Przemysław Czaja napisał(a):

    > Hehe, sami Niemcy niedalej jak tydzień temu w luźnych rozmowach
    > stwierdzili, że mają nawierzchnie autostrad do d... i mam się przejechać
    > do Francji, żeby poznać co znaczy pupa niemowlęcia :)

    Wcale nie trzeba, parę kilometrów francuskiej autostrady jest na gierkówce
    od Polichna w kierunku DC

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 17. Data: 2011-08-06 10:55:57
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2011-08-06 10:38, jh pisze:

    > Wygląda OK, ale nie widzę gniazda USB/czytnika kart, a zgrywać wszystko
    > na płyty to trochę nie teges...

    To prawda, nie ma czytnika ani USB. Tylko same płyty.
    pwz

  • 18. Data: 2011-08-06 11:42:55
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 6 Aug 2011 09:54:13 +0100, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:

    >Wcale nie trzeba, parę kilometrów francuskiej autostrady jest na gierkówce
    >od Polichna w kierunku DC

    Która wcale nie jest równa.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 19. Data: 2011-08-06 12:15:01
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 06-08-2011 o 10:29:36 Przemysław Czaja <p...@p...fm> napisał(a):

> [...]
    > stwierdzili, że mają nawierzchnie autostrad do d... i mam się przejechać
    > do Francji, żeby poznać co znaczy pupa niemowlęcia :)

    Jakość nawierzchni na nowych francuskich autostradach to dla polskich
    wykonawców technologia NASA (nieosiągalna).
    Trzy pasy zrobione tak, że nie czuć żadnych połaczeń, dodatkowo
    nawierzchnia robiona jest z innego rodzaju materiału - jest bardzo cicha.
    Nawet gdy powierzchnia jest naprawiana - (widać czarne wstawki na
    kolorowym asfalcie) to i tak nie czuć w samochodzie łatek i łączeń,
    różnica poziomów pomiędzy orginalną a naprawioną powierzchnią liczona w
    pojedyńczych milimetrach.
    Oczywiście te starsze autostrady są takie jak niemieckie - czyli w
    większości do dupy.

    Pzdr
    TG

  • 20. Data: 2011-08-06 12:25:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > stwierdzili, że mają nawierzchnie autostrad do d... i mam się przejechać
    > do Francji, żeby poznać co znaczy pupa niemowlęcia :)

    Niemcy autostrady maja rozne. Nowe, stare, swiezo po remoncie, swiezo przed
    remontem, asfaltowe, betonowe - no i rozny stan nawierzchni.
    Francuzi zreszta tez.

    J.